Підтримати
Фірмовий магазин Київстар, Україна, 2022 рік
Вивіска фірмового магазину Kyivstar. Ілюстративне фото з відкритих джерел

Оператор практично повністю відновився після масштабної хакерської атаки 12 грудня та підготував компенсацію для своїх користувачів, а також підтримку для захисників. 

 

Про це повідомила пресслужба оператора Kyivstar.

Так, Kyivstar не зніматиме наступну планову абонентську плату зі своїх клієнтів, яку повинні були списати з 22 грудня по 21 січня включно. Це стосується всіх клієнтів компанії.

Таким чином оператор намагається компенсувати незручності, викликані масштабною хакерською атакою на компанію, що сталася 12 грудня. Наслідки атаки, ймовірно, російських зловмисників компанія змогла подолати лиш 21 грудня.

Окрім цього, компанія також виділить 100 млн грн на підтримку ЗСУ. Оператор повідомить згодом, куди саме спрямує ці кошти. 

“Ми вдячні всім нашим клієнтам, партнерам, державним органам, а особливо СБУ, за те, що в такій критичній ситуації продовжували підтримувати та вірити в нас.

У соцмережах ми бачили багато пропозицій перенаправити персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Ми вирішили не обирати — компенсації чи донат. Тому, окрім скасування плати за тариф, “Київстар” виділяє 100 мільйонів грн на потреби ЗСУ»,сказав президент компанії Kyivstar Олександр Комаров у коментарі для видання “Громадське”.

Нагадаємо, масштабна хакерська атака на Kyivstar не лише частково або повністю залишила без зв’язку близько 25 мільйонів користувачів, але і частково паралізувала роботу окремих банків та систем оголошення повітряної тривоги в деяких містах. Журналісти Вільного радіо розповіли, як так вийшло та хто, ймовірно, в цьому винен.


Завантажити ще...