Впродовж 3 років в Бахмутській ОТГ запланували провести ремонт військового гуртожитку і прокуратури. Також хочуть встановити на військових об’єктах в громаді нові загородження та закупити нове обладнання.
На покращення об’єктів оборони Бахмутської ОТГ загалом планують виділити 6,1 млн гривень. Таке рішення ухвалили на засіданні виконавчого комітету Бахмутської міськради 12 лютого.
“Постійно існує потреба у поліпшенні інфраструктури та покращення умов несення служби підрозділами Збройних сил України та іншими військовими формуваннями, потребує удосконалення матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони, утворення незалежної стійкої системи транкінгового зв’язку, оповіщення та управління, яку можливо буде використовувати під час виконання заходів територіальної оборони в особливий період”, — розповів під час свого виступу начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Андрій Скляренко.
Зокрема, за 3 мільйони 550 тисяч гривень хочуть капітально відремонтувати військовий гуртожиток в Бахмуті. За ці кошти там планують усунути дефекти та ушкодження покрівлі, а також замінити 137 вікон. Для цього потрібно переробити вже існуючу проєктно-кошторисну документацію по об’єкту. На це необхідно 26 тисяч гривень.
Ще півтора мільйона потрібно на капітальний ремонт фасаду та покрівлі даху будівлі військової прокуратури Донецького гарнізону, яка знаходиться в центрі Бахмута.
Для прикордонників в Бахмуті хочуть придбати нові меблі за 80 тисяч та дизель-генератор за 180 тисяч гривень. 683 тисячі гривень згідно з проєктом хочуть витратити на придбання ноутбуків, принтера, генератора та радіостанції. Їх нададуть місцевому військовому комісаріату.
На всіх військових режимних об’єктах в громаді хочуть оновити колючий дріт. На придбання 362 метрів необхідно 60 тисяч гривень.
Нагадаємо, в 2018 році в Бахмуті не витратили жодної гривні на програму тероборони міста. А планували створити пункт управління оперативної групи територіальної оборони та створити навчальну базу для військових посадовців.
Читайте також: