Український бренд одягу The Lace з’явився у 2016 році, а його засновниками стала сімейна пара, Альбіна та Ігор Красні. Їхні продажі почались з однієї сукні в Інстаграм. Наразі магазин має величезний асортимент, усвідомлену концепцію та особистий формат.
Сьогодні інтернет-магазин брендового одягу The Lace прийняв всі виклики повномасштабного вторгнення та зміг попри складнощі надалі розвиватися.
Після повномасштабного вторгнення частина компанії змогла переміститися з Києва до Львова. Про це власниця The Lace розповіла в інтерв’ю AIN.Business. Частину літньої колекції 2022 року бренд все ж зміг розробити: не в тих масштабних ідеях, які планувались, але все ж. Деяка замовлена з-за кордону тканина встигла приїхати в Україну до 24 лютого.
Коли частину бізнесу вдалось перенести на захід України, виробництво продовжувало працювати. Зміни в форматі роботи, що відбулись у The Lace:
Також компанія співпрацює з благодійними фондами. Наприклад, допомога йшла БФ «Родина-Україна», що допомагає дітям, які постраждали внаслідок війни або мають батьків на фронті. Бренд розробляє власний дроп з поміткою «Тепло», гроші з якого йдуть в однойменний фонд.
Наразі The Lace розвивається самостійно власниками, без інвестицій. Їм доводиться постійно проводити перерахунки цін через збільшення собівартості товару: замовлення матеріалів з інших країн щоразу дорожчає.
Проте бренд не змінює своїм традиціям та ідеям. Їхній одяг досі виглядає вишукано, стильно та мінімалістично. Це ідеальний варіант для тих дівчат, які хочуть створити капсульний гардероб зі зручних речей. Саме ідеї комфорту та усвідомленості The Lace ставить в основу своєї роботи.