Фотостудія у Києві з нуля: як відкрити
Фото: frontpage.com.ua

Послуги фотографів мають високий попит, оскільки люди бажають отримати якісні знімки з яскравих та особливих подій у житті: весілля, день народження, вагітність тощо. Крім того, фотографія – це важливий елемент будь-якого бізнес-проекту, оскільки візуальний контент сприяє просуванню продукту. Все це формує клієнтську базу, яку може обслуговувати професійна фотостудія в Києві.

Важливо розуміти, що для ведення бізнесу недостатньо мати камеру та оформити всі документи на діяльність ФОП. Щоб проект був справді успішним та приносив реальний прибуток, потрібно трішки відступити від творчості та продумати концепцію, витрати, локацію, спектр, послуг, ціни та багато інших важливих моментів.

Формат фотостудії

Спочатку потрібно визначитися, в якому напрямку працюватиме заклад. Справа в тому, що професійна фотозйомка передбачає два основні формати:

  1. Класична студія. Такі заклади мають все необхідне для художньої портретної та універсальної зйомки. У приміщенні знаходиться професійне освітлювальне обладнання, стійки, спалахи та додаткові аксесуари. Є класичний фон представлений тканинними або паперовими задниками різного кольору та фактури.
  2. Інтер’єрні. Потрібне велике приміщення, в якому буде 2-3 окремі кімнати, кожна з яких буде оформлена в свій стиль. Художні зони дозволяють встановити стиль та підкреслити тематику. Під час фотосесії можна змінювати локації та образи, що дозволяє отримати повноцінне портфоліо у різних інтер’єрах.

Другий варіант дуже популярний, але більш витратний, оскільки вимагає оренди дійсно великого приміщення та підготовку тематичних зон.

Як відкрити фотостудію

Фотозйомка – це хороший бізнес, але має високу конкуренцію, через що отримати багато клієнтів та вийти на гарний прибуток досить складне завдання. Все ж таки для успішного відкриття власної фотостудії потрібно врахувати наступні ключові моменти:

  1. Цільова аудиторія. Спочатку потрібно чітко розуміти, хто будуть ваші клієнти: сім’ї, молоді люди, власники бізнесу тощо. Це важливий момент, оскільки на основі цього підбирається обладнання, оформляються зали та формуються ціни. При цьому треба розуміти, що бажання охопити одразу всі сфери та напрямки завершуватиметься провалом.
  2. Локація. Бажано, щоб студія знаходилась неподалік житлових масивів, метро чи зупинки громадського транспорту. Чим більша прохідність людей, тим більше шансів отримати клієнтів.
  3. Приміщення. Від розміру фотостудії напряму залежить перелік послуг, що надаються. При скромних габаритах можна обійтися портретною, діловою, художньою та портретною зйомкою. Зі збільшенням квадратури зростають можливості.
  4. Облаштування. Важливо ,щоб у студії була електрика, вода, каналізація, опалення та вбиральня для переодягання.
  5. Ремонт. Нова студія потребує хоча б косметичного ремонту, який точно обійдеться дорожче, ніж планується спочатку. Звичайно ж, не потрібно перепланування або грандіозні роботи, важливо приділити увагу фактурі та кольору всіх поверхонь. При цьому необхідно забезпечити якісне освітлення всіх зон.
  6. Устаткування. Мінімум знадобиться професійна камера, кілька об’єктивів, відбивачі, спалахи, лампи та розсіювачі. Це база, яку можна буде розширити іншими елементами.
  7. Співробітники. Навіть, якщо ви професійний фотограф, то вам все одно буде потрібно як мінімум адміністратор, який вестиме клієнтів та займатиметься розрахунком. Відмінно, якщо є можливість найняти чергового фотографа.

Для успішного запуску проекту необхідно виділити гроші на запуск рекламного проекту. Це можуть бути білборди, флаєри, реклама в інтернеті та соціальних мережах. У цьому питанні варто орієнтуватись на цільову аудиторію конкретного міста чи окремого району. Таким чином можна заощадити бюджет та отримати максимальну ефективність.


Завантажити ще...