image

КаВЗ напрокат (тест-драйв легендарного радянського автобуса)


КаВЗ напрокат (тест-драйв легендарного радянського автобуса)
В комунальному підприємстві "Бахмутелектротранс" з літа цього року дають в оренду свій осучаснений "КаВЗ". Авто розраховане на 21 людину. Ми дізналися, скільки це коштує та наскільки поїздка буде комфортною.

КаВЗ 685(так повністю називається модель, яку ми будемо тестувати з усіх боків) сьогодні можна побачити в грі GTA в якості раритету або ж колекційною машинкою. А "Бахмутелектротранс" має таку справжню та на ходу. Більше того, цього року вони свій автобус капітально відремонтували та замінили там все, крім корпусу. І тепер здають авто в оренду.

"Зараз таких вже не випускають. Питали газель нову, перероблену на 18 місць — в тому році вона коштувала 750 тисяч, а в цьому не знаю скільки вже. А ми переробили його десь за 60 тисяч", — розповідає механік "Бахмутелектротранс" Володимир Курляндський.
КаВЗ — машина багатопрофільна. В радянські часи цей автобус здебільшого використовували для сільської місцевості. Зараз в Бахмуті автобус орендують управління міської ради, якщо потрібно везти кудись групу людей, або ж містяни — на похорони. Ми спробували ширше поглянути на варіанти замовлень. Отож, в галереї послідовно представлені: варіант для оригінальної зустрічі почесних гостей, весілля та дня народження.
Але врахуйте: як party-bus цей транспорт краще замовляти тільки людям з середнім зростом, не вище 170 см. Чому — дивіться наглядно. Олександр — 195 см, Анна — 175 см.

Майже 40-річному автобусу довелось бачити чимало доріг. На спідометрі видно пробіг — 68 тисяч кілометрів. Але він з секретом.
"По спідометрі 68 (тисяч, — ред), але ж це вже може бути і третє коло, і четверте", — посміхається механік підприємства, натякаючи, що за стільки років реальний пробіг на спідометрі могли вже кілька разів відкрутити назад. Бо ж вже і самі збилися з ліку.
Авто зараз їздить в основному по місту — возить працівників "Бахмутелектротранс". І нехай великі колеса вас не обманюють — задньопривідний "КаВЗ" не пройде будь-яке болото.
Цей 4-тонник не підійде для гонок. Правда. Зовсім. Про його швидкість водії говорять так: з гори Арарат до 220 км/год, а так — 60-70 км/год. Правда без пасків безпеки і при швидкості 40 на поворотах добре заносить.
"Бахмутелектротранс" дає машину в оренду вже з водієм. Але, якщо маєте категорію D і захочете покататись — це авто не для людей низького зросту. І це не дискримінація від авторів тексту. Просто тест показав: сидіння водія відсувається настільки важко, що нас попросили цього не робити, а короткі ноги просто фізично не дотягуються нормально витиснути щеплення та газ. До того ж: при 175 см зросту вже не дуже видно габарити машини. Хіба додаткову подушку брати. Але це знову повертає до питання дотягування до педалей. При 195 см зросту та довгих ногах простіше дотягуватись, але з неналаштованим сидінням — коліна в зоні ризику.

В базовій комплектації, навіть в іграх до цієї машини йде каністра палива. Розхід в неї чималий. Але бахмутське авто — на газу. Витрачає 41 літр на 100 км. Повного бака вистачає більш ніж на 200 км. Тобто, наприклад, можна двічі звозити велику компанію на фотосесію в Клебан-Бик і назад за одну заправку, ще й залишиться.
Додаткові характеристики: машина рамна, без електроніки (за світло — світлодіодні стрічки, двері пасажирам відкриваються вручну, парктроніків немає, сигналізації теж), але не дуже гучна. Вікна відкриваються з великим скрипом і тільки силою. Підігрівів сидінь немає. Всі "лампочки" на кузові нові і відповідають нормам.


Оренда коштує близько 500 грн/год. Ця ціна вже з урахуванням оплати водія. Детальну інформацію надають у КП "Бахмутелектротранс" під конкретні потреби.

662
Поділитись публікацією
Читайте нас в Telegram DONрегіон
Підписуйтесь на наш Instagram Вільне радіо
Новини по темі

Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.


Спонсор