ЦНАП. Фото: Вільне радіо
ЦНАП. Ілюстративне фото: Вільне радіо

Для переселенців з Маріуполя та громади запустили нову послугу — внесення історичних відомостей про прописку у різні проміжки часу. Ініціатива стане у пригоді під час приватизації житла, оформлення пільг та соціальної допомоги. Як нею скористатися — читайте далі. 

Про розширення можливостей для ВПО повідомили у Маріупольській міськраді.  

Так, у ЦНАП на базі осередків “ЯМаріуполь” можна офіційно підтвердити, де людина була прописана в різні періоди свого життя. Послуга стане у пригоді для тих, хто був зареєстрований за кількома адресами, однак інформація про це не збереглася. 

Тепер у відомстві можна отримати витяг на основі внесених даних до реєстру. За словами фахівців, нововведення допоможе розв’язати питання, які виникають під час:

  • приватизації житлового фонду;
  • збору документів при постановці на квартирний облік (для пільгових категорій); 
  • подовження програм підтримки людей, які виїхали за кордон;
  • оформлення “чорнобильських виплат” тощо. 

Послуга є повністю безоплатною, а скористатися нею можна через ЦНАП у будь-якому осередку підтримки маріупольців. Знайти їх перелік можна за цим посиланням

Водночас серед документів, які необхідні для послуги, є:

  • паспорт;
  • РНОКПП;
  • свідоцтво про народження (дітям до 14 років); 
  • документ, що підтверджує зміну прізвища, ім’я, по батькові (за необхідності); 
  • документ, що підтверджує повноваження (у разі звернення представника); 
  • документи, в яких є відомості про період та адресу реєстрації, які треба внести в реєстр.

Нагадаємо, 28 січня представники Пенсійного фонду України проведуть виїзний прийом для жителів Маріупольської громади у Дніпрі. На зустрічі жителів громади навчать користуватись електронними сервісами установи та проконсультують щодо наявних запитань. 


Завантажити ще...