Компанія “Укрзалізниця” запровадила компенсаційні пропозиції для пасажирів, які придбали паперові квитки під час кібератак. Серед них безоплатні зали очікування, безоплатний чай на борту поїзда та низку “компліментів” після відновлення.
Про це повідомили у пресслужбі перевізника.
“Ми завжди боролись, щось спростити й зекономити кожну купівлю вам при купівлі квитка, а тут таке… Тож, подумали з командою і вирішили, що незручності маємо скомпенсувати приємностями” — наголосив голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.
Зокрема, у компанії запровадили такі бонуси:
Крім того, перевізник запустить ще низку “компліментів” від залізниці та партнерів — після відновлення системи.
Тим часом ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв’язку та інші спеціалісти продовжують цілодобову роботу, намагаючись повернути до роботи системи.
Також вони рекомендують пасажирам за можливості приходити за квитками не в пікові години. Найкращий час — з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Нагадаємо, 23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. Не працюють онлайн-сервіси перевізника. Вони організували додаткові каси, аби уникнути черг.