Підтримати
Реклама
Що таке CTR
Фото: fptshop.com.vn

Існує чимало показників, які дозволяють виміряти успішність рекламної кампанії та ефективність стратегій в цілому, серед яких найвідомішим є CTR (Click-Through Rate), або співвідношення кількості кліків до кількості показів реклами. Разом зі Школою бізнесу Нова пошта розповідаємо про цей показник і пояснюємо, чому CTR — це більше, ніж цифри.

CTR — дзеркало вашого меседжу

Перш за все показник допомагає зрозуміти, наскільки точним був посил в рекламі, чи зацікавила ваша пропозиція аудиторію, та чи потрібні ваші товари/послуги клієнту взагалі. Якщо, наприклад, ваш банер побачили 2000 людей, але всього 10 клікнули по ньому, це означає, що ви або неправильно обрали ЦА, або сама реклама не зацікавила користувача (що часто стається через помилки в роботі маркетингового відділу).

Якщо ж CTR високий, це говорить про те, що:

  • пропозиція викликає інтерес;
  • ЦА вибрана правильно;
  • канал просування є ефективним;
  • картинка або відео підібрані вдало;
  • контент є актуальним, цікавим і цінним.

Так, сезонні пропозиції, які вже неактуальні, застарілий дизайн креативу, надто «кричуща» реклама, яка виглядає як спам, завелика кількість тексту та інші помилки — все це може призвести до провалу кампанії та низьких продажів.

Розраховується показник так:

CTR = (Кількість кліків/Кількість показів) * 100% 

За прикладом = 10/2000 *100% = 0,5%

Як бачимо, розрахувати CTR доволі просто, але інтерпретувати його куди складніше, адже чіткого поділу на «високі» чи «низькі» значення немає. Наприклад, для реклами в Google нормою вважається CTR на рівні 3-5%, а для банерної — 0,5-1%. Якщо ж ваша ніша вузька (наприклад, ви продаєте Ferrari), то тут і 1% CTR буде високим.

685eacd95ad17.webp

Високий CTR — це не лише про прибуток

Часто CTR є самоціллю: мовляв, якщо 10% людей клікнуть по рекламі, це вже успіх, і далі нічого робити не потрібно, але це не так. Високий показник кліків до показів не матиме значення без покупки, реєстрації чи іншої дії, а тому треба:

  • подбати про ефективність та доступність сайту, акаунта чи іншого каналу, куди «йде» клієнт;
  • перевірити юзабіліті сайту та зробити дизайн user-friendly;
  • створити якісну техпідтримку (менеджери, чатботи, FAQ тощо);
  • уточнити пропозицію (чіткі заголовки, СТА в кінці тексту і так далі);
  • додати аналітику для відстеження результатів кампанії типу Google Analytics або Hotjar.

Крім цього, не варто забувати, що CTR — це не лише про продажі чи прибуток, адже високий CTR може:

  • знизити вартість залучення (Meta та Google часто винагороджують релевантну рекламу нижчими цінами);
  • покращити рейтинг оголошення (так ваш контент показуватиметься частіше);
  • допомогти з A/B тестуванням (CTR дає зрозуміти, який креатив працює краще).

CTR — це як термометр, який фіксує реакцію аудиторії на ваше повідомлення. Якщо ви вмієте його правильно читати, цей показник допоможе не просто «зібрати кліки», а побудувати ефективну та рентабельну рекламу.


Завантажити ще...