Підтримати
поїзд Укрзалізниці
Поїзд. Ілюстративне фото: УЗ

23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. Не працюють онлайн-сервіси перевізника. Вони організували додаткові каси, аби уникнути черг. 

Про це повідомили у компанії державного перевізника.

Так, у неділю, 23 березня, Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. Внаслідок цього перестали працювати онлайн-сервіси перевізника.

Як пишуть у компанії, не працює застосунок для купівлі квитків та перевірки рейсів. Крім того, неможливо купити квитки через сайт. А ще не працюють додаткові послуги онлайн. 

Аби уникнути черг на вокзалах, Укрзалізниця збільшить кількість додаткових кас для пасажирів. Також вони тимчасово відкрили  можливість купувати квитки на міжнародні рейси на привокзальних касах — 23 та 24 березня. 

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Нагадаємо, приміські поїзди з Краматорська до Верхівцевого та у зворотний бік курсуватимуть щоденно. До цього поїзди за цим сполученням не курсували у вівторок та середу. 


Завантажити ще...