Підтримати
Працівники однієї з філій Укрзалізниці та кількох вугільних підприємств Донбасу завдали Укрзалізниці збитків на 8 млн грн
Фото з відкритих джерел

Посадовців Укрзалізниці та працівників двох вугільних підприємств підозрюють у створенні протизаконної схеми, яка дозволяла отримувати залізничні послуги за мінімальною ціною. Таким чином Укрзалізниця недоотримала 8 млн грн.

 

Про це стало відомо з Єдиного державного реєстру судових рішень.

Згідно з матеріалами слідства, з 2017 року і дотепер заступник начальника служби комерційної та вантажної роботи “Донецької залізниці” разом з іншими працівниками цієї ж філії, а також робітники центральної збагачувальної фабрики “Селидівська” та підприємства “Добропіллявугілля” вносили істотні зміни в договори подачі та прибирання вагонів. У такий спосіб вони завдали  Укрзалізниці збитків на 8 мільйонів гривень.

За даними справи, з метою власного збагачення посадовці розробили незаконну схему, яка зменшувала витрати підприємств “Селидівська” та “Добропіллявугілля” під час користування послугами залізниці.

Так, у серпні 2017 року був укладений договір з підприємством “Добропіллявугілля” по двох коліях станції “Добропілля”. У документі йшлося про скорочення відстані надання послуг на понад 10 км. Внаслідок цього Укрзалізниця втратила 6 млн грн.

Посадовців двох вугільних підприємств Донеччини підозрюють у розкраданні 8 мільйонів бюджетних коштів

Крім того, у 2019 році додаткову угоду про подачу й прибирання вагонів уклали з фабрикою “Селидівська”. В результаті цього на 4 коліях відстань прибирання вагонів скоротили на майже 35 км, чим завдали збитків на 2 мільйони 200 тисяч гривень.

Представники підприємства “Добропіллявугілля” надали своє пояснення стосовно ситуації, яка виникла навколо посадовців.

Співпраця ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з регіональним філіалом «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» відповідає чинному законодавству про перевезення вантажів залізничним транспортом. Будь-які зміни в роботі оформляються окремими документами згідно діючих правил. Укладення договірних документів (в тому числі додаткової угоди про скорочення відстані по забору вагонів по станції «Добропілля») між ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» і регіональною філією «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» не суперечить чинному законодавству. Жодних порушень в процесі укладення даної додаткової угоди не було зафіксовано. Будь-які порушення з боку посадових осіб ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» також виключені.

Посадовців двох вугільних підприємств Донеччини підозрюють у розкраданні 8 мільйонів бюджетних коштів

За фактом можливого розкрадання коштів слідчі звернулися до Жовтневого суду Маріуполя з клопотанням про надання доступу до речей та документів у цій кримінальній справі. Суд його задовольнив.

Зазначимо, за даними з відкритих джерел, кінцевим бенефіціарним власником “ДТЕК Добропіллявугілля” є донецький олігарх Рінат Ахметов. У вугільного підприємства “ЦЗФ Селидівська” п’ятеро власників, частина з яких зареєстрована у тимчасово окупованому Донецьку.

Читайте також:


Завантажити ще...