Бренд одягу Lacoste подав в суд на Marks&Spencer через крокодилячий принт

Французька компанія Lacoste звинуватила Marks&Spencer у анімалістичному плагіаті. Власне, її одяг легко впізнається завдяки емблемі із зображенням зеленого алігатора.
У позові бренду до лондонського суду йдеться про неправомірне використання крокодилячого дизайну, що дуже схожий на їхній офіційний логотип. Буцімто, британський ритейлер незаконно використав їхній товарний знак. Про це повідомляє видання Bloomberg.
Компанія вимагає накласти офіційну заборону на продаж товарів із серійної колекції та зобов’язати Marks&Spencer знищити всі існуючі вироби із зображенням тварини-винуватця конфлікту.
«Не було вагомих причин використовувати брендинг, який може викликати плутанину і надати йому несправедливого маркетингового посилення», – йдеться у заяві.
Нагадаємо, що символ бренду Lacoste виник через його творця – тенісиста Рене Лакоста. Свого часу йому дали прізвисько «крокодил». Існує декілька версій такої назви: або через спортивну рішучість, як у алігаторів, або дуже загострений та довгий ніс. Саме це прізвисько спортсмена і слугувало яскравою назвою для компанії, заснованої у 1933 році.
У свою чергу, представники M&S відповіли, що жодного посягання на авторські права не було. Цей та й інші тваринні принти зараз у моді, тому їхні товари унікальні й не пов’язані з іншими брендами. Ба більше, їхні минулі колекції вже включали в собі одяг з візерунки під крокодилячу шкіру.

Цей матеріал створено у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.