Підтримати
Героїня данського серіалу The Killing

Десятиріччя тому  данські телесеріали “Міст” (The Bridge), “Убивство” (The Killing) та “Уряд” (Borgen)  катапультували кіновиробництво найменшої скандинавської країни у стратосферу безперервного успіху.Сьогодні ж як данські зірки, так і звичайні підсобні працівники на знімальному майданчику почали задихатися від утоми.

 

Стрімінгове телебачення перетворило кінопроцес на виснажливу гонитву. Світові гіганти на кшталт Netflix, HBO та Amazon знають, що Данія — це скарбниця неперевершених сценаріїв, талановитих впізнаваних у світі акторів, міцної режисури й надійного тилу у вигляді операторів, костюмерів, віртуозів мейк-апу і звуку. Хіти поставили на конвейєр, як-от The Legacy і “Those Who Kill”.

Результатом стало класичне перевищення попиту над пропозицією, що спричинило ефект вузького пляшкового горлечка. Приміщення студій розписані на роки наперед, як і графік всіх акторів з реноме. Навіть вільного оператора світла вдень зі світлом не знайти.

415 працівників кіноіндустрії, повідомляє The Guardian, звернулися з відкритим листом до замовників, де вони благають про пригальмування темпів. Люди знервовані, у постійному стресі, сваряться на майданчику і поза ним, дедлайни висмоктують останні сили. Графік при цьому не передбачає можливості для відпочинку та відновлення. “Ми не роботи!”, – волають автори звернення.

Знесилення та вичерпаний до денця ринок професійної робочої сили призупинив навіть зйомки сиквелу культового “Уряду”.

Причина? Протягом місяця продюсери не могли знайти готового розпочати роботу художника-дизайнера.