Екстремальна реклама авіакомпанії Emirates: стюардесу підняли на найвищу будівлю світу
Відома авіакомпанія Emirates замислила створити дещо незвичну рекламу. У реальному часі команда вирішила розташувати людину серед небесного простору. Така ідея тісно перегукується із головною тематикою компанії.
Як зазначається на головному сайті авіакомпанії, підготовка зйомки ролику була виснажливою, кропіткою і продуманою до найменших дрібниць. Стюардеса — головна героїня ролику — готувалася до завдання у поті чола у буквальному сенсі цього слова: на тренажерах і в гімнастичній залі.
У рамках проєкту компанія розробила інноваційну форму стюардеси, всередині якої були непомітно заховані паски безпеки.
Локацією зйомки вибрали найвищу будівлю світу, Бурдж-Халіфу в Дубаї. Її висота складає аж 828 метрів.
У день зйомки, стюардеса понад годину карабкалася на найвищу точку будівлі. По завершенні альпіністично філігранних підготовчих робіт, запустилися самі зйомки.
Стюардеса на висоті більш ніж пташиного польоту по черзі показувала таблички. На них був такий текст: “Переміщення ОАЕ до “жовтого” списку Великої Британії дозволило нам відчути себе на вершині світу”. Дрон з камерою професійно знімав як саму стюардесу, так і периферичний вигляд героїні на тлі панорами Дубая.
«Ми завжди прагнемо кинути виклик нормам і розширити межі в Emirates…», зазначає президент авіакомпанії Emirates Тім Кларк.
Відео креативної реклами можна подивитися на офіційному сайті авіакомпанії. Крім того, компанія виклала відео про бекстейдж створення ролику.
Цей матеріал створено у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.