Підтримати
Реклама

Сьогодні, щоб змінити професію або поглибити кваліфікацію, не обов’язково вступати до вишу. Можна знайти якісні курси з сертифікацією. Головне – це рівень здобутих вмінь та досвіду. Тому краще вже під час навчання шукати проєкти для свого портфоліо.

Допомогти в освоєнні нового напряму може й репетитор. Персональний викладач з професійної дисципліни складає програму навчання, адаптовану під потреби конкретного студента. Крім того, індивідуальні заняття будуть корисні й для освоєння важливих супутніх навичок – вивчення англійської, програмування, математики тощо.

У статті ви дізнаєтесь, які 5 актуальних професій можна здобути протягом пів року та які вміння важливі для кожної з них.

SMM-менеджер

SMM-ники – це спеціалісти, що займаються просуванням брендів у соціальних мережах. Вони відповідальні за розробку рекламних стратегій, бюджетів, креативів, взаємодію з іншими важливими фахівцями – копірайтерами, фотографами, дизайнерами, маркетологами.

Менеджери у сфері SMM повинні вдало поєднувати у своїй роботі організаторські й творчі функції. Зокрема, вміти писати маркетингові тексти, варті уваги заголовки, працювати з графічними та відеоредакторами, знімати та монтувати reels, shorts тощо.

Базова вимога – відмінне знання різних соцмереж та платформ, розуміння правил та вимог, а також технічних нюансів щодо роботи з рекламними кабінетами. Люди, які цікавляться дизайном, фотографією чи копірайтингом, можуть спробувати себе у ролі SMM-менеджерів.

SMM-ники мають розумітися на психології та основах маркетингу. Для підготовки існує чимало курсів з тривалістю навчання від 3-4 до 9-12 місяців.

Графічний або вебдизайнер

Фахівець з графічного дизайну займається створенням візуальних концепцій, власне брендингом. У посадові обов’язки також може входити створення інфографіки, розробка макетів для друкованих видань, створення рекламних креативів, презентацій, проєктування дизайну цифрових платформ, візуальний супровід продукту на всіх рівнях – від реклами до упаковки.

Спеціалісти з вебдизайну відповідальні за створення дизайну сайтів та мобільних додатків. Тобто в їх спеціалізацію входять виключно онлайн-продукти. Хоча вони можуть працювати і в ніші брендингу: розробляти логотипи, шрифти тощо. Вебдизайнери можуть працювати у специфічних нішах, таких як: motion (розробка анімацій), UX/UI (розробка інтерфейсів), UX застосунків.

Дизайнер повинен добре володіти різними професійними програмами, зокрема Figma, Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign. А ще – мати гарне відчуття кольору, надихатися трендами та аналізувати запити ЦА. Навчання на курсах може тривати від 4 до 6-8 місяців.

Відеомонтажер

Інша назва професії – контентмейкер. Це творча стихія, яка з іншого боку, потребує багато терпіння, посидючості та зосередженості. І тому може здатися комусь занадто монотонною. Зазвичай, спеціалісти з монтажу не знімають самі, а працюють з готовими матеріалами замовника.

Серед поширених робочих задач – монтаж reels, shorts, TikTok, відеоконтенту для YouTube з наданих відзнятих матеріалів, керування постпродакшном, робота з титрами, ефектами, переходами, заставками, звуком, участь у розробці концепцій для майбутніх проєктів.

Основне вміння – працювати з кількома широко використовуваними софтами для редагування та монтажу відео. Наприклад, VN, Adobe Premiere Pro, CapCut, InShot, Adobe After Effects, Final Cut Pro тощо. Ну і куди ж без розуміння трендів, вміння аналізувати ринок та розбиратися в маркетингу! Позаяк контентмейкеру доведеться органічно інтегрувати тренди у контент замовника, використовувати тригери та гачки, режисерські прийоми нелінійного монтажу, збирати фідбеки від аудиторії. Навчання може тривати від 6 місяців до 1 року.

Тестувальник ПЗ

Це нескладна IT-професія, при цьому переважно добре оплачувана. Вся суть обов’язків зводиться до виявлення помилок у роботі сайтів, програм чи додатків. Окрім багів, спеціалісти оцінюють ПЗ на функціональну ефективність – швидкість роботи та завантаження, зрозумілість інтерфейсу тощо. Хоча іноді таким фахівцям доводиться аналізувати IT-продукт на всіх етапах його розробки.

Аналіз програмного забезпечення повинен проходити за визначеними сценаріями або тест-кейсами. Основні посадові вимоги – займатись QA активностями і технічним саппортом продукту, спілкуватися з розробниками. На основі проведеного аналізу фахівці подають спеціальні звіти. Одна з ключових вимог – знання англійської мови на рівні В2, оскільки документація ведеться в основному англійською.

Для створення тестових сценаріїв знадобиться використання спеціальних програм. Зокрема, Playwright, Selenium, TestNG тощо, Jira для відстеження дефектів. Тривалість курсів – 6-12 місяців.

РРС-спеціаліст

На відміну від SMM-ника, це спеціаліст з контекстної реклами, у функції якого входить не просто запуск рекламних кампаній, а й оптимізація налаштувань та контроль за формуванням бюджетів. Тобто коло платформ у такого фахівця значно ширше, він має вміти працювати чи не з усіма джерелами трафіку. Взагалі кожен вид РК потребує специфічних знань і навичок.

Ключові обов’язки зводяться до тестування різних варіантів ставок, налаштувань, креативів, бюджету, ключових слів. В основі тестувань має бути ретельний аналіз даних. Початківцям радять освоювати два основні рекламні кабінети – Facebook і Google. Фахівці у напрямі РРС мають також ґрунтовно розбиратися в інтернет-маркетингу, аналітиці, SEO.

Таргетологам та SMM-никам легше перекваліфікуватися на РРС. Однак якщо заходити в цю сферу з нуля, то пів року цілком достатньо для освоєння всіх необхідних навичок.

Це рекламний матеріал. Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на рекламодавця. Вільне Радіо не несе відповідальності за відповідність товару очікуванням споживача.


Завантажити ще...