Підтримати
Реклама

Зараз у моді здорова шкіра, коли люди віддають перевагу догляду за шкірою ніж декоративному макіяжу. Досягнути бездоганного результату можна за допомогою правильно підібраного догляду. Наприклад, бренд INSTYTUTUM пропонує для цього професійну косметику, а засновниця бренду й кандидатка медичних наук Наталія Деркач запевняє: бездоганна шкіра залежить від домашнього догляду з професійною косметикою. Про те, які існують тренди в догляді, а що втратило популярність — далі.

3 тренди в догляді

Клієнти потребують змін, а виробники доглядової косметики пропонують нові рішення. Так і виникають тренди.

Science-based skincare

Доглядова косметика повинна мати наукове обґрунтування. Наприклад, блиск для губ FANCY MATCH LIP GLOSS за посиланням https://instytutum.ua/product/lip-gloss має унікальну формулу, що орієнтована на професійний догляд за делікатною зоною губ.

Тенденція до science-based skincare з’явилась через те, що клієнти хочуть отримати якісний продукт — той, що буде працювати й дасть реальний результат. Тож натуральна й органічна косметика поступово виходять з ринку. Більшість натуральних компонентів не проходять правильну лабораторну обробку.

До того ж зараз є тенденція на компоненти нового покоління. Вони краще проникають у шкіру, дістаються її глибоких шарів і покращують ефективність косметики. Наприклад, використовують таку форму вітаміну C як THD.

Skinimalism

Тенденція скінмінімалізму щонайменше зекономить місце у вашій ванній. Суть тенденції полягає у мультифункціональних засобах. З таким принципом не доведеться купувати декілька засобів на кожну проблему шкіри.

Наприклад, крем-гель Hydrafusion 4D HA Hydrating Water Burst Cream одночасно виконує декілька функцій:

  • глибоко зволожує шкіру;
  • прибирає дряблість;
  • сприяє зменшенню зморщок;
  • покращує тонус шкіри;
  • зменшує почервоніння;
  • візуально звужує пори тощо.

Додатково це й піклування про екологію. Менше баночок — менше пластику в природі.

Вологий ефект

Вологий ефект на шкірі — це тенденція, що має різні назви. Її називають і скляною шкірою, і дельфіновою, і глазурованим донатом тощо. Цей тренд започаткувала візажистка Мері Філліпс, що опікується б’юті-образами Кендалл Дженнер, Кім Кардаш’ян і інших зірок.

Досягти такого результату можна й без макіяжу. Що потрібно:

  • м’яке «очищення» шкіри від змертвілих клітин, вирівнювання тону й текстури;
  • зволоження за допомогою спеціальних продуктів з вітаміном С.

Серед продуктів INSTYTUTUM для цього підійде будь-який пілінг і крем C-Illuminating, що надає ефект хайлайтера.

Антитренди

Сьогодні вже користувачі позбавляються токсичних інгредієнтів. До них належать сульфати, парабени й мінеральні олії. Їх зазвичай додають у формулу косметики недобросовісні виробники, аби посилити ефект у процесі використання. Але тільки ви припините використовувати продукт, як стан шкіри погіршиться.

Антитрендом є агресивний пілінг. Раніше існувала думка, що реальний результат можна отримати в кабінеті косметолога. Сьогодні ж схиляються до м’якого домашнього пілінгу.

Домашній догляд — це те, що допоможе вашій шкірі мати здоровий вигляд. Надавайте перевагу професійній косметиці та стежте за актуальними трендами.

Це рекламний матеріал. Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на рекламодавця. Вільне Радіо не несе відповідальності за відповідність товару очікуванням споживача.


Завантажити ще...