Підтримати
У Красногорівці вперше з 2014 року відновили рух вантажних потягів
Фото: Суспільне Донбас

Це допоможе місту залучити більше податків у бюджет громади, а місцевий цегельний завод зможе відновити повноцінну роботу.

 

Залізничного сполучення в районі Красногорівки не було з початку війни на Донбасі.

“У Покровському районі Донеччини рух всіх поїздів від станції Роя до станції Красногорівка був зачинений з 12 червня 2014 року з причини бойових дій у зоні ООС”, — розповідає Вільному радіо заступник начальника служби колії “Донецької залізниці” Юрій Небрат.

У серпні цю ділянку вирішили привести до ладу.

“Після інженерно-саперного обстеження дільниці майже 100 залізничників очистили ділянку від чагарників та рослинності, провели поточний ремонт колії та привели утримання до норми”, — каже Юрій Небрат.

Дерев’яні дільниці колії замінили за залізобетонні шпали. Повністю роботи завершили 26 листопада, а наступного дня відкрили рух. Тепер потяги тут можуть їхати зі швидкістю 15 кілометрів на годину. Щоправда, пасажирські поїзди цю ділянку все ж оминатимуть через загрозу обстрілів.

У Красногорівці вперше з 2014 року відновили рух вантажних потягів
Фото: Суспільне Донбас

Як розповідає виданню Суспільне Донбас голова Мар’їнської ВЦА Юрій Григулець, відновлення вантажного сполучення у Красногорівці допоможе залучити в бюджет громади додаткові кошти.

“Через те, що буде використовуватися залізничне полотно, Укрзалізниця буде сплачувати земельний податок до бюджету Мар’їнської громади. Також у перспективі буде підвіз сировини до Красногорівського цегельного вогнетривкого заводу та реалізація готової продукції, також залізничним транспортом. Надалі це дасть змогу працевлаштування більшої кількості працівників на завод та сплати коштів до місцевого бюджету Мар’їнської громади”, — каже Юрій Григулець.

У Красногорівці вперше з 2014 року відновили рух вантажних потягів
Фото: Суспільне Донбас

На цегельному заводі у Красногорівці зараз працюють 120 людей, а до початку війни їх було 800. Тепер керівництво планує відремонтувати ще 800 погонних метрів колії на під’їзних дорогах, аби сполучити підприємство з залізницею.

Відновленою ділянкою вже пустили 2 локомотиви. Вони відвезуть на ремонт вагони, які простояли тут 7 років.

Нагадаємо, через обстріли окремі ділянки залізниці Донбасу час від часу залишаються без руху. Так, у вересні майже 2 тижні не було сполучення до станції Скотуватої, яка знаходиться біля лінії розмежування.

Читайте також:


Завантажити ще...