Укрзалізниця отримала шість нових плацкартних вагонів. Це перша закупівля вагонів такого класу за часів незалежності України. Їх додали до рейсу зі Львова до Краматорська. У нових вагонах передбачені місця для зберігання ручної поклажі, столики та сидіння для верхніх полиць, розетки, світильники та інше.
Про оновлення рухомого складу повідомляють в пресслужбі Укрзалізниці.
Нові вагони додали до складу двогрупного поїзда №22/21–104/103, який курсує за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Перші рейси у нових вагонах заплановані на найближчі вихідні (2–3 квітня 2025 року).
Кожен із нових вагонів має 58 пасажирських місць.
“Побудовані Крюківським вагонобудівним заводом вагони стали черговою партією з-поміж 66 замовлених у 2023 році в межах державної програми оновлення рухомого складу. Це перша в історії незалежної України закупівля саме плацкартних вагонів”, — пишуть в пресслужбі Укрзалізниці.
Вагони суттєво відрізняються від тих, що Укрзалізниця експлуатує ще з радянських часів. Зокрема, пишуть у пресслужбі компанії-перевізника, полички тепер мають м’які бокові спинки, сходи на верхню полицю стали зручнішими, а для більшої приватності додали мініперегородки. Крім цього:
“Цей набір опцій для плацкартних вагонів довів свою зручність: капітально оновлені плацкартні вагони вже зараз мають індекс задоволеності пасажирів (NPS) на рівні 81% і “дихають у спину” рейтингу жіночих та дитячих вагонів”, — стверджують залізничники.
Утім, зовні вагон майже не відрізняється від своїх старіших аналогів.
У 2025 році Укрзалізниці планує капітально оновити 59 вагонів старого зразка. З них — 37 плацкартні.
Нагадаємо, з 1 квітня військові знову можуть купувати квитки зі спецрезерву Укрзалізниці через застосунок “Армія+”. Ця функція деякий час була недоступна через масштабну кібератаку на компанію.