Підтримати
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Фото: Укрзалізниця

Укрзалізниця отримала шість нових плацкартних вагонів. Це перша закупівля вагонів такого класу за часів незалежності України. Їх додали до рейсу зі Львова до Краматорська. У нових вагонах передбачені місця для зберігання ручної поклажі, столики та сидіння для верхніх полиць, розетки, світильники та інше.

 

Про оновлення рухомого складу повідомляють в пресслужбі Укрзалізниці.

Нові вагони додали до складу двогрупного поїзда №22/21–104/103, який курсує за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Перші рейси у нових вагонах заплановані на найближчі вихідні (2–3 квітня 2025 року).

Зображення до посту: Уперше за 33 роки Укрзалізниця отримала шість нових плацкартних вагонів, які ходитимуть зі Львова до Краматорська
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Фото: Укрзалізниця

Кожен із нових вагонів має 58 пасажирських місць.

“Побудовані Крюківським вагонобудівним заводом вагони стали черговою партією з-поміж 66 замовлених у 2023 році в межах державної програми оновлення рухомого складу. Це перша в історії незалежної України закупівля саме плацкартних вагонів”, — пишуть в пресслужбі Укрзалізниці.

Зображення до посту: Уперше за 33 роки Укрзалізниця отримала шість нових плацкартних вагонів, які ходитимуть зі Львова до Краматорська
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Фото: Укрзалізниця

Вагони суттєво відрізняються від тих, що Укрзалізниця експлуатує ще з радянських часів. Зокрема, пишуть у пресслужбі компанії-перевізника, полички тепер мають м’які бокові спинки, сходи на верхню полицю стали зручнішими, а для більшої приватності додали мініперегородки. Крім цього:

  • під нижніми полицями передбачене місце для зберігання невеликої ручної поклажі;
  • між нижньою та верхньою полицями встановлені розкладні індивідуальні столики та сидіння;
  • інтер’єр вагонів став світлішим;
  • поліпшене кероване освітлення салону;
  • біля кожного місця є розетки з USB та Type-C, а також індивідуальні світильники з трьома режимами яскравості;
  • вагони оснащені кондиціонерами, вакуумними туалетами та сповивальними столиками;
  • ручки, поручні та інші елементи виділені контрастним маркуванням;
  • навігаційні елементи шрифтом Брайля розташовані на рекомендованій висоті;
  • нумерація місць продубльована об’ємним друком — для пасажирів, які втратили зір і ще не опанували шрифт Брайля.
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме зі Львова до Краматорська
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме зі Львова до Краматорська. Фото: Укрзалізниця

“Цей набір опцій для плацкартних вагонів довів свою зручність: капітально оновлені плацкартні вагони вже зараз мають індекс задоволеності пасажирів (NPS) на рівні 81% і “дихають у спину” рейтингу жіночих та дитячих вагонів”, — стверджують залізничники.

Зображення до посту: Уперше за 33 роки Укрзалізниця отримала шість нових плацкартних вагонів, які ходитимуть зі Львова до Краматорська
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Фото: Укрзалізниця

Утім, зовні вагон майже не відрізняється від своїх старіших аналогів.

Новый плацкартный вагон Укрзализныци, который будет курсировать по маршруту Львов — Харьков — Краматорск
Новий плацкартний вагон Укрзалізниці, який курсуватиме за маршрутом Львів — Харків — Краматорськ. Фото: Укрзалізниця

У 2025 році Укрзалізниці планує капітально оновити 59 вагонів старого зразка. З них — 37 плацкартні.

Нагадаємо, з 1 квітня військові знову можуть купувати квитки зі спецрезерву Укрзалізниці через застосунок “Армія+”. Ця функція деякий час була недоступна через масштабну кібератаку на компанію.


Завантажити ще...