Замість окремих телефонів 101, 102, 103 та 104 в Україні запрацює єдиний центр прийняття та обробки екстрених викликів — телефонна лінія екстренного зв’язку 112.
Такий закон ухвалили напередодні.
Єдина телефонна лінія екстреного зв’язку лінія 112 спочатку запрацює на території Києва та області з наступного року. З її допомогою хочуть налагодити двосторонню комунікацію із тим, хто зателефонував на цю лінію. А також координувати екстренні служби на місці події.
“Принцип “єдиного вікна” дозволить забезпечити кращий рівень надання екстреної допомоги та оперативно залучати декілька екстрених служб у разі виникнення невідкладних ситуацій”, — зауважив голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук.
Він додав: по суті, це означає об’єднання всіх служб — 101, 102, 103 та 104 — в єдину систему.
Оператори зможуть приймати дзвінки від іноземців, тому що володітимуть іноземними мовами. Передбачать можливість подати звернення і людям з вадами слуху.
Створення такої єдиної служби є одним із зобов’язань України про запровадження Європейського кодексу електронних комунікацій у рамках угоди про асоціацію з ЄС.
Під час відкритої війни Росії проти України в районах, де тривають бої, часто немає мобільного зв’язку. Але попри це зв’язатися один з одним все ж можливо. Ми зібрали кілька порад від експерта про те як можна завжди підтримувати зв’язок з рідними та подзвонити до екстрених служб навіть без зв’язку.
Читайте також: