Упродовж року Міністерство у справах ветеранів планує запровадити електронну систему “Е-ветеран”. Вона має спростити доступ ветеранів війни до отримання державних послуг.
Про це Вільному радіо розповів перший заступник голови Міністерства у справах ветеранів Антон Колумбет. Його призначили відповідальним за впровадження системи.
“Е-ветеран” – це проєкт, який у 2018 році створили в рамках діджиталізації. Він передбачає кілька етапів, першим з яких стане створення Єдиного державного реєстру ветеранів війни. За словами Колумбета, безпосередня участь ветеранів у цьому не знадобиться.
“Подібна інформація вже зараз зберігається в державних реєстрових базах. Одним з розпорядників такої інформації є мінветеранів. Але це не є єдиний державний реєстр у своєму прямому розумінні. Для цього уряд влітку прийняв постанову про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”, – говорить перший заступник очільника мінветеранів.
Антон Колумбет стверджує, що цей реєстр спростить доступ ветеранів до всіх державних послуг.
“Перш за все, це надасть можливість набагато легше отримувати різноманітні державні послуги, тому що витяг з Єдиного державного реєстру буде замінювати собою, наприклад, довідку про безпосередню участь, посвідчення учасника бойових дій і весь той перелік документів, який зараз подається при отриманні будь-якої державної послуги”, – пояснює Колумбет.
На базі реєстру створять веб-портал з особистим кабінетом. У ньому можна буде в режимі онлайн залишати заявки на отримання будь-яких державних сервісів, а також отримувати необхідну інформацію. Наприклад, в кілька кліків можна буде оформити оздоровчу путівку.
За словами Колумбета, веб-портал пізніше планують продублювати мобільним додатком.
“У 2020 році в нас однозначно мають запрацювати реєстр і веб-портал, тобто, особистий кабінет. Що стосується мобільного застосунку, то це 2021 рік, тому що він додатково потребує розробки й роботи”, – каже перший заступник голови відомства.
Нагадаємо, наприкінці серпня 2019 року президент України підписав указ про впровадження ідеї “держави у смартфоні”. Для втілення концепції в уряді створили Міністерство цифрової трансформації. Першим електронним сервісом, який був створений в рамках концепції, став мобільний додаток “Дія”. З листопада 2019 року він працював у бета-версії, а з 6 лютого стала доступною офіційна версія додатку. В ньому вже є посвідчення водія та довідка про реєстрацію автівки або мотоцикла в електронному вигляді. Згодом в “Дію” планують додати більшість чинних державних послуг, які можна буде отримувати онлайн.
Читайте також: