Підтримати
В Укрзалізниці заявили, що під час кібератаки не було витоків про вантажі чи даних пасажирів
Поїзд. Ілюстративне фото: Укрзалізниця

У компанії перевізника кажуть, що під час атаки на Укрзалізницю витоку даних не було — ні про вантажі, ні пасажирів. Система не зберігає особисту інформацію. 

Про це пише видання “Суспільне. Новини” з посиланням на пресконференцію голови правління АТ “Укрзалізниця” Олександра Перцовського.

Він заявив, що ніяка інформація про спеціальні або військові вантажі в системах перевізника не зберігається, оскільки існує інший документообіг — через закриті канали. 

“Не буду вдаватися в деталі, але існує інший документообіг, який є захищеним, не є цифровим і відбувається в закритих каналах. Тому навіть, якщо ворог намагався якусь інформацію щодо до цього отримати, то ця інформація захищена і не є доступною через для цифрових атак”, — сказав Перцовський. 

Голова правління також додав, що під час кібератаки не було й витоку персональних даних пасажирів. 

“Укрзалізниця не зберігає персональних даних наших пасажирів. У нас є обмін даними, зокрема, з “Дією”, але все побудоване так, що ми просто отримуємо відгук від системи підтвердження або не підтвердження певних людей, не зберігаючи при цьому персональні дані наших пасажирів”, — запевнив він. 

Що відомо про кібератаку на Укрзалізницю 

23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. Не працюють онлайн-сервіси перевізника. Вони організували додаткові каси, аби уникнути черг.  

Згодом перевізник запровадив компенсаційні пропозиції для пасажирів, які придбали паперові квитки під час кібератак. Серед них безоплатні зали очікування, безоплатний чай на борту поїзда та низку “компліментів” після відновлення. 

Нагадаємо, ліквідація наслідків кібератаки, яку в Укрзалізниці називають наймасштабнішою, триває, однак перевізник вже повернув базовий функціонал мобільного застосунку й сайту: тепер знову можна купувати й повертати квитки на всі напрямки глибиною до 20 діб.


Завантажити ще...