Підтримати
Реклама
Як вивести додаток в топ завантажень
Фото: William Hook/Unsplash

У повсякденному житті мобільні та різноманітні додатки для них стали вже звичними, невід’ємними. Користувачам вони пропонують масу послуг і можливостей. Конкуренція зростає. Вивести власний додаток у ТОП стає все складніше. Але немає нічого нереального. Добре працює розміщення реклами в мобільних додатках, яку пропонує агенція НТТР, є інші перевірені методи. Найкращі розглянемо далі в матеріалі.

Просування додатка для Android

Просування мобільного додатку полягає в поширенні через спеціалізовані платформи:

  • Apple App Store;
  • Google Play тощо.

Маркетингові дії при цьому спрямовані одночасно і на утримання вже існуючих користувачів, і на залучення додаткових. Для цього потрібно зробити додаток видимим, допомогти йому вийти на вищі позиції у видачах пошукових систем.

Способи просування додатка

Кампанія буде ефективнішою, якщо для просування будуть використовуватися різні інструменти. Щоб зростання відрізнялося стабільністю, а закріплення в топі надійністю, слід поєднувати органічний трафік і додаткові методи. З ключових напрямків у просуванні додатків можна відзначити:

  • оптимізація в App Store, в Google Play та в інших магазинах додатків;
  • просування в соціальних мережах. Ці платформи дуже добре привертають увагу до певного додатка, дозволяють і групи для користувачів створити, і взаємодію з ними за допомогою контенту та грамотної реклами налагодити.

Розглянемо кожен варіант трохи детальніше.

Як вивести додаток у топ

Оптимізація в App Store, в Google Play тощо.

Все полягає в поліпшенні видимості та рейтингу додатка в конкретному «магазині».

Це робиться для полегшення його виявлення зацікавленими користувачами. Процес передбачає дуже ретельне опрацювання:

  • назви;
  • описи;
  • скріншоти тощо.

За статистикою, більшість завантажує собі додаток або після рекомендації конкретного «магазину», або переконавшись, що він взагалі є в такому магазині. Розміщення в каталозі є свого роду гарантією гідної якості.

А щоб додаток потрапив до цього магазину, його потрібно оптимізувати. Робота проводиться в такому порядку:

  • Досліджуються ключові слова. Визначається основа, яка відповідає запитам користувачів і функціональності додатка. Ключі розподіляються за заголовками, підзаголовками, за текстом. Це дуже покращує видимість опису в пошукових результатах.
  • Оптимізується опис. Воно повинно бути не просто інформативним, але і привабливим, з ключами, з акцентом на особливості конкретного додатка.
  • Робляться скріншоти оптимальної якості і яскраві відео, які можуть інформативно продемонструвати переваги і функціональність додатка.
  • Створюється відповідна іконка, підключається оптимальна графіка. Це буде виділяти додаток серед інших, залучати більше користувачів.
  • Проводиться тестування А/В і аналітика. Ефективність здійснюваної оптимізації відстежується за допомогою спеціальних інструментів. З їх допомогою можна зрозуміти, що працює краще, а що потрібно налаштувати додатково.
  • Відкривається доступ для міжнародного ринку. Чим більше регіонів матимуть можливість використовувати додаток, тим популярнішим він стане.

Розкрутка додатків в app store, гугл плей та інших платформах передбачає не тільки стандартний переклад інструкцій і текстів, але також і врахування особливостей законів, валюти тощо.

Реклама та просування

У більшості випадків саме ключову роль у просуванні додатка відіграє якісна та продумана реклама. Як тільки буде завершена необхідна оптимізація, потрібно буде організовувати рекламу і в самих магазинах, і на сторонніх додатках.

Всередині App Store на iOS додатки просуваються за допомогою Apple Search Ads. Цей інструмент забезпечує показ рекламних оголошень у верхній частині сторінки під час пошуку користувачами потрібних їм результатів. У Google Ads для просування використовується Google App Campaigns. Реклама показується і на самій платформі, і на додаткових сервісах Google, таких як YouTube, Google Search тощо.

Дуже якісні результати дає розкрутка мобільного додатка за допомогою реклами In-App в інших додатках. Це якісно таргетує рекламу на користувачів, які зацікавлені в послузі або продукті. Які існують рекламні мережі In-App? Ось кілька прикладів:

  • AdMob з банерами, відеороликами та винагородою за їх перегляд;
  • Unity Ads з інтерактивними та рекламними відео;
  • Facebook Audience Network з нативною рекламою, інтерстиціальними оголошеннями тощо;
  • AppLovin з нативною рекламою та безліччю інструментів для аналітики, оптимізації, управління;
  • Mintegral з можливостями масштабувати кампанії за допомогою глобального трафіку тощо.

Серед соціальних мереж для просування підходять Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok та ін. Завдяки регулярним публікаціям значно покращується впізнаваність бренду, а також з’являється можливість прямої взаємодії з користувачами.

Вивести додаток в топ

Як просувати додатки для мобільних

Ми розглянули багато варіантів майданчиків для здійснення просування. Але які методи використовувати? Для кожного ресурсу є особливості та відмінності. Загального варіанту немає. Щоб швидше отримати результат, вигідно буде довіритися професіоналам і доручити їм завдання якісного просування. Вони зможуть швидко все налаштувати, використовувати максимум ресурсів для досягнення запланованого результату. Кампанія просування буде унікальною, кожна дія, кожне слово в текстах буде якісно проаналізовано. Будуть правильно розставлені і поліпшені ключові запити, підвищиться конверсія, поліпшиться видача.

Користувач не має уявлення, яка робота проводиться аналітиком «за кадром». Йому важливо, щоб введене в пошук слово швидко привело до потрібного джерела, щоб зацікавлене посилання приводило до потрібного оголошення про подію або інформаційного тексту. А власникам сайтів необхідно, щоб конверсія спрацьовувала, щоб установка була вірною, щоб відвідувач заходив на сайт за своїм запитом, перебував там якомога довше, робив замовлення, повертався і приводив знайомих. Це величезна робота. Але здійснити її реально. Головне, не втратити час і відразу звернутися до професіоналів.


Завантажити ще...