Бахмутяни у Києві можуть подати заяву про зруйноване житло та перереєструвати місце проживання: куди звертатись
З 19 липня бахмутяни у Києві можуть отримати послуги ЦНАПу та відділу реєстрації за новою адресою.
Раніше переселенці могли актуалізувати свої дані, внести інформацію з паспортів-книжечок та знятися з зареєстрованого місця проживання у Центрі підтримки бахмутян “#ЯПовернусь_Бахмут”.
Про зміни повідомили у Бахмутській міській раді.
З 19 липня спеціалісти Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міськради прийматимуть жителів громади за адресою: Київ, вул. Ділова,5А (ст.м. Олімпійська).
Графік прийому: з 10:00 до 14:00.
Записатись на прийом можна за телефонами:
- (098) 850-05-61 (ЦНАП);
- (068) 851-50-89 (відділ реєстрації).
За цими ж номерами можна отримати консультацію з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00.
Які послуги можна отримати:
- актуалізувати дані у реєстрі територіальної громади;
- внести зміни до інформації про людину в реєстрі територіальної громади (зміна ПІБ; виправлення невідповідностей щодо дати реєстрації; включення інформації про людину, яка має внутрішній паспорт у вигляді книжечки та зареєстрована до 01.04.2016 року);
- знятися із зареєстрованого місця проживання;
- отримати витяг з реєстру територіальної громади;
- подати повідомлення про пошкоджене та знищене внаслідок боїв нерухоме майно.
Нагадаємо, у Бахмутській міськраді відновили доступ до реєстру громади. Він не працював з початку повномасштабного вторгнення. Тепер бахмутяни зможуть актуалізувати свої дані, внести інформацію з паспортів-книжечок та знятись з зареєстрованого місця проживання. Ці та інші послуги доступні у Києві, а також онлайн.
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.