Для учнів із прифронтових територій планують створювати школи-пансіони в тилових районах
Створення тимчасових шкіл-пансіонів для дітей з прифронтових областей, сподіваються в МОН, дозволить збільшити частку українських учнів, що мають доступ до офлайн-навчання.
Про це повідомив міністр освіти і науки України Оксен Лісовий під час презентації “Шкільні укриття: нові правила розподілення коштів”.
Міносвіти планує створення п’яти бордингових шкіл (шкіл-пансіонів) для учнів шкіл з прифронтових регіонів, які через війну не можуть перейти до очного навчання. На облаштування шкіл-пансіонів для дітей інвестори планують виділити по 500 тисяч доларів США. У МОН прагнуть створити як мінімум по одній бординговій школі в кожній з прифронтових областей.
“Йдеться про виїзні очні сесії для дітей зі шкіл, у яких не можна організувати очне навчання. Дуже важливо знаходити регіони, де є безпечні місця. Це можуть бути санаторії, колишні відпочинкові табори для дітей, заклади профтехосвіти або коледжі, які можна перепрофілювати під це тимчасове рішення на період війни”, — зазначив міністр Лісовий.
У МОН наразі вважають, що діти зможуть навчатися в таких школах позмінно. Зміни можуть тривати від тижня і більше. Окрім навчання, в бордингових школах діти зможуть здобути психологічну підтримку та досвід живого спілкування.
Скільки дітей в Україні навчаються онлайн
Оксен Лісовий також поділився актуальними даними стосовно кількості українських учнів, які здобувають шкільну освіту онлайн — 868 тисяч (243 тисячі з них здобувають освіту з-за кордону). Окрім цього, ще 967 тисяч українських учнів навчаються за змішаним методом.
У МОН кажуть, що цьогоріч прагнуть надати хоча б половині дітей, що навчаються виключно онлайн, можливість хоч частково доєднатися до “живих” занять.
Нагадаємо, поля на Донеччині розміновують за допомогою безпілотної машини GCS-200. Журналісти Вільного радіо вже розповіли, що це за безпілотник та на що він здатен.
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.