Українські учні, батьки, вчителі та члени адміністрацій навчальних закладів вважають повітряні тривоги найбільшою проблемою української шкільної освіти.
Про це йдеться у результатах дослідження “Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення”.
Дослідники намагалися, зокрема, визначити головні проблеми української шкільної освіти за допомогою опитування чотирьох груп респондентів, безпосередньо дотичних до навчального процесу: школярів, батьків, вчителів та представників адміністрацій навчальних закладів.
Всі групи опитаних головним бар’єром навчання бачать саме повітряні тривоги:
Бачення ж інших бар’єрів у навчанні між групами респондентів далі розділилися. Учні жалілися на складність частини предметів (44%) та їхню загальну кількість (41%), а вчителі — на брак інтернету чи техніки (55%), брак зосередженості самих учнів (54%) та те, що учні нервуються та відчувають тривогу (43%).
Опитування проводилося лише у частині регіонів України, Донецької області серед них не було.
Нагадаємо, японські благодійники передали українським освітянам генератори, планшети та Wi-Fi маршрутизатори. Це обладнання повинні використати для облаштування нових цифрових освітніх центрів в Україні.