Через дефіцит готівки в деяких регіонах України трапляються випадки, коли в магазинах відмовляються приймати картку. Розповідаємо, як швидко і просто поскаржитися на таких продавців.
Якщо у продавця дійсно працює термінал, але він відмовляє прийняти вашу картку й натомість вимагає оплатити послугу чи товар готівкою, то він порушує статтю 17 Закону “Про захист прав споживачів”.
Як повідомляє LIGA.Фінанси, за відмову безготівкового розрахунку для підприємця передбачається штраф у розмірі 8500 гривень. А штраф продавцю чи продавчині, які здійснюють розрахунок — 34-85 гривень та 85-170 гривень на їхніх керівників.
Ще до повномасштабного вторгнення Росії поскаржитися на продавця, який відмовляє у сплаті за товар чи послугу через термінал, можна було у податкову інспекцію чи управління Держпродспоживслужби. Зараз же йти туди не треба, і процедура стала зручнішою.
Голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Данило Гетманцев повідомив, що в Україні запрацював спеціальний Telegram-бот, куди можна подати свою скаргу.
Щоб скористатися ботом, знайдіть його за нікнеймом: @pos_terminals_bot.
Натисніть на кнопку “Start” або введіть в чат команду “/start”. Потім напишіть інформацію про недобросовісного продавця. Поясніть суть скарги, вкажіть найменування підприємця, його адресу та ЄДРПОУ. Потім натисніть “Відправити скаргу”.
Нагадаємо, через відкрите вторгнення Росії чимало українців залишилися без роботи. Тож держава виділить таким людям по 6500 гривень одноразової грошової допомоги. Як це зробити ми розповідали в цьому матеріалі.
Читайте також:
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.