23 лютого у підсумковому випуску новин КП “ТРК Бахмут” вийшов сюжет про кандидата в Президенти Сергія Таруту. Журналісти розповіли в сюжеті про зустріч цього претендента на пост глави держави із виборцями. При цьому, не вказали, що це є агітацією, за яку КП заплатили.
Як розповіла Вільному радіо директор КП “ТРК Бахмут” Світлана Шиманська, сюжет тривав 3 хв 47 сек, і його підготували в рамках підписаного договору про розміщення передвиборчої агітації. Ціна угоди ㅡ це внутрішня інформація підприємства. Однак, розміщення не безкоштовне.
Зазначимо, що повний випуск новин із цим сюжетом опублікували на офіційному youtube-каналі “ТРК Бахмут” 22.02, однак пізніше видалили.
В самому сюжеті журналіст за кадром або кандидат Сергій Тарута не розповідають про конкретні кроки за програмою його можливого Президентства. Не пояснюють економічний чи політичний план для країни. Натомість всі в сюжеті лише схвалюють кандидата, надають окремо слово жінці, яка приїхала на зустріч, щоб взяти автограф.
За словами директора КП “ТРК Бахмут”, вони надали пропозиції щодо цін на рекламу на комунальному каналі всім кандидатам в Президенти. Однак інших угод підприємство на цей час не уклало.
Зазначимо, Вільне радіо розміщує цю новину, бо КП “ТРК Бахмут” є у 100% власності громади міста та одним із двох місцевих телеканалів.
Додамо, що інформаційні журналістські матеріали мають відповідати стандартам. А саме: достовірність, оперативність, баланс думок та повнота матеріалу. Те ж, що розміщується за гроші в блоці новин, називається “джинсою” ㅡ замовним матеріалом.
Розміщення рекламних матеріалів можливе і дозволяється за наявності відповідного маркування і поза блоком новин.
Читайте також: