Міністерство інформаційної політики України та MolodiyaFestival оголосили конкурс мультимедійної соціальної кампанії. Автори найкращої ідеї отримають фінансування на реалізацію свого проекту
Міністерство чекає на проекти соціальної реклами для жителів східних областей, щоб вирішити непорозуміння між мешканцями Донбасу.
“Багато донбасівців переконані, що в Україні все погано. Наприклад, вважають, що різниці у рівні життя на підконтрольній та окупованій частинах немає”, – кажуть організатори, спираючись на свої опитування.
У Міністерстві вважають, що Донбас має багато перспективних проектів та хоче про них розповісти. Інформаційна кампанія має сприяти реінтеграції Донбасу та надавати можливість мешканцям повірити у свої сили змінювати країну навколо себе на краще. Цей конкурс дає можливість актуалізувати проблеми, які виявили в опитуванні-2018 від МІП.
Питання позиціонування себе як українців – також важливий момент у програмі, бо третина мешканців окупованих територій не можуть себе ідентифікувати ні українцями, ні росіянами. Більше половини мешканців Донбасу бояться відновлення конфлікту, однак думки щодо варіантів його вирішення розійшлися. 33 % мешканців на підконтрольній українському уряду території підтримує сценарій надання окупованим територіям особливого статусу, в той час, як 35% мешканців окупованих територій бояться замороження конфлікту.
Повні результати дослідження від МІП ви можете переглянути за посиланням
Бюджет конкурсу гнучкий, бо все буде залежати від того, які ідеї подадуть учасники.
Кінцевий термін подачі заявки: 15 вересня
Подробиці конкурсу – за посиланням
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.