З 22 липня, патрульна поліція запустила операцію “Перевізник”. Перевіряють технічний стан автомобілів, наявність усіх дозвільних документів та підтвердження огляду до виходу на маршрут. Додатково оглядають аптечку та вогнегасник, що мають бути у водія.
Кількість ДТП за участю автобусів в Україні за останні 6 місяців збільшилося. Проти 12 загиблих в 2017 році – 21 – в 2018. Більшість – жертви ДТП з маршрутками цього року загинули в 1 день – 20 липня. В результаті двох аналогічних аварій на Житомирщині та Миколаївщині.
В Бахмуті поки перевірки не проводили. Тому ми самі запитали у водіїв автобусів нормативні документи, які повинні бути у кожного.
“Кожного ранку ми проходимо перевірку та інструктаж”,-каже водій автобусу “Бахмут-Костянтинівка”, він охоче показує документи, аптечку та вогнегасник.
Всі опитані нами водії автовокзалу кажуть, що кожного ранку проходять передрейсову перевірку, люб’язно показали шляховий лист. Кожен підтвердив, що їх автобуси вже перевірила укртрансбезпека.
“Мене перевіряють кожного дня у Костянтинівці, перевіряють на алкоголь”,- говорить водій маршрутки “Бахмут- Запоріжжя”
Як повідомили Вільному радіо в прес-службі патрульної поліції, за 4 дні у Добропіллі, Селидовому, Костянтинівці виявили 13 порушень, з яких 4 – через несправний стан транспорту.
Варто зазначити, що рейд в першу чергу направлений на виявлення “нелегалів” та несправностей. Однак, водії автовокзалу скаржаться – цих їх конкурентів фактично не чіпають.
”Нас кожного ранку муштрують, щоб всі документи були. А нелегали роблять все що хочуть та їх не карають!”,- каже один з водіїв автовокзалу.
Власник АТП Дмитро Кононець каже, найбільше нелегалів на дорозі до Майорського блокпосту.
“Тих хто офіційно працює перевізниками перевіряють ретельніше ніж тих, хто займається перевезенням пасажирів незаконно. Я постійно бачив, як на дорозі до блокпосту стояла патрульна поліція, яка зупиняла автобуси та буси, однак в руках поліцейських вони довго не затримувалися та їхали далі. Ми можемо тільки припускати, що водії давали поліцейським (хабарі,- ред.)”,- говорить Кононець.
Однак зараз перевірки мають посилити.
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.