Підтверджені випадки COVID-19 на 28.05.2020:

22

В Україні
(669 померли, 8439 одужали)

158

На підконтрольній Донеччині
(4 померли, 85 одужали)

469

На непідконтрольній Донеччині
(15 померли, 111 одужали)
*неофіційно, дані бойовиків

СПЕЦТЕМА

Син мера Бахмута в 2019 році купив фірму більш ніж за 5 млн грн та перереєстрував на неї 8 підприємств

Анна Сердюк
2020-01-28 18:26

image
Фото: pexels.com

За кілька тижнів до парламентських виборів Дмитро Рева купив собі акціонерне товариство. Для підприємства прописали статутний капітал у 500 мільйонів гривень. Син мера Бахмута — одноосібний власник, і тепер саме ця нова компанія Реви молодшого володіє бахмутським АТП, компаніями ПП”Лакі”, “Бахмут-хліб” та ще кількома активами.

 

Відповідно до даних аналітичної системи Youcontrol, 7 липня на Дмитра Реву зареєстрували Акціонерне товариство “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “Віндхем”. Вказано, що фірма займається фондами та трастами. 

“Можуть тільки консультувати, куди вкладати кошти, як вести їх обіг. А консультацій у сферах типу косметології, юриспруденції чи педагогіки, умовно, вони не мають права здійснювати. Десь ліцензування має бути, десь просто КВЕД”, — пояснив Вільному радіо статус компанії адвокат Юрій Криворучко. 

Зареєструвала товариство профільна компанія екс-нардепа Андрія Журжія. На її балансі ㅡ багато аналогічних фірм. Ці компанії або супроводжують, або продають. 

“Я ㅡ кінцевий беніфіціар. Тобто, я нікому нічого не продавав фізично. От у мене є компанія, яка здійснює діяльність, і в рамках цієї діяльності компанія швидше за все комусь продала цей фонд. Фонд “чистий”, створений, щоб мати змогу швидко стартувати тому чи іншому проєкту. Це до того, що реєстрація фонду часом займає 6-8 місяців. Спочатку є капітал, наприклад, 5 млн грн. Ми його оплачуємо грошима. А коли акції продаються тому чи іншому покупцю, то він просто сплачує ці кошти нам”, — розповів Вільному радіо Андрій Журжій.  

Щодо збільшення статутного капіталу до 500 мільйонів гривень, таких даних Журжій вже не має. Але, каже, вказана сума не обов’язково є на рахунку фонду. 

“Є зареєстрована емісія, вона пройшла реєстрацію в комісії цінних паперів, але чи знаходяться ці папери в обігу, знає або власник, або комісія з цінних паперів”, — розповів Вільному радіо Андрій Журжій. 

Колишній слідчий з розслідування економічних злочинів, а зараз адвокат Юрій Криворучко зазначає: подібні фонди є в групі ризику. Часом їх реєструють для тіньових оборудок. Тож важлива не назва компанії, а саме організаційно-правова форма, у назві може бути що завгодно. 

“Треба розрізняти венчурний фонд реальний чи товариство з обмеженою відповідальністю, яке таким чином планує просто ввести в оману, що має ознаки венчурно-інвестиційного фонду. Тобто, це не значить, що вони інвестують щось. Це дуже часто шахраї. А в інших — це не для того, щоб когось обдурити, а щоб скласти враження щодо активної діяльності і через закритість інформації просто іноді чорні, іноді сірі кошти, хоч якось легалізувати”, — додає Криворучко. 

Криворучко вказує саме на такі схеми через ризики, які зараз є у товариства. Адже вказано, що функцію наглядової ради виконує лише одна людина — Дмитро Рева. 

Дмитро Рева , Бахмут
Дмитро Рева. Фото: Вільне радіо

 

“Не може бути одна особа в наглядовій раді. Як правило, це непарна кількість ㅡ від 3. Тобто 3-5-7. Це для того, щоб можна було зробити перевагу хоча би в 1 голос. Це рада! Тому вона так називається ㅡ там радяться. А не один сам з собою веду тихо бесіду. Тобто, це дуже підозріло”, — каже адвокат. 

Зазначимо, отримати коментар Дмитра Реви нам не вдалося. Раніше ми намагалися запросити його на інтерв’ю, а також надсилали запит щодо діяльності його благодійного фонду “Дар”. Відповіді не отримали. За наявності коментаря підприємця — ми його опублікуємо. 

Нове акціонерне товариство вже має власність — “АТП 11406”, “Бахмут-хліб”, ТОВ “ВКП “Деми”, ТОВ “Полтавахліб-3”, ТОВ “Кременчуцький хлібокомбінат”, ТДВ “Салтівський хлібзавод”, ТОВ “Білоцерківські будматеріали”, ТОВ “Демі- збут”.  

маршрутка Бахмут

Ці фірми є учасниками тендерів. Зокрема, АТП 11406 майже щомісяця отримує від 100 до 300 тисяч гривень компенсації з бюджету за перевезення пільговиків Бахмутського району в Часів Яра, а також за перевезення пільговиків Соледара. 

 

Інформація за темою буде доповнюватись. 

 

Читайте також:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитись публікацією

Ця публікація створена за підтримки Європейського Фонду за Демократію (EED). Зміст публікації не обов'язково відображає думку EED і є предметом виключної відповідальності авторів


Спонсор

Останні новини

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: