У Бахмуті найдорожчій проїзд в маршрутках серед 5 великих міст Донеччини, — порівняння

Діана Шароді
2019-09-27 16:06

image
Фото: Вільне радіо

З квітня 2019 року в п’яти найбільших містах Донецької області аналізували об’єктивність тарифів на проїзд в громадському транспорті. У всіх містах виявили невідповідності та маніпуляції, які прямо впливають на тарифи.

 

Дані дослідженні опублікувало видання “Новости Донбасса”.

Спочатку планувалося провести дослідження в п’яти найбільших містах області – Маріуполь, Краматорськ, Слов’янськ, Бахмут, Покровск. Але від міських рад Маріуполя і Покровська не вдалося отримати інформації про розрахунки на тарифи в громадському транспорті. У Маріуполі придумали незаконне положення, згідно з яким тільки учасники конкурсу на визначення перевізника можуть ознайомитися з протоколами і документами. В Покровську відповіли, що розрахунків від перевізників, згідно з якими встановлюються тарифи на проїзд, у міськради просто немає.

Крім того, за час дослідження встигли вирости тарифи на проїзд в Бахмуті і в Краматорську. Однак в дослідженні фігурують цифри до підвищення тарифів.

Замінили Маріуполь і Покровськ містами Костянтинівка і Дружківка. 

Тож, під час проведення дослідження виявилось, що маршрутки в Бахмуті коштують найбільше — 7.5 грн. Однак це до підвищення цін. Станом на кінець вересня фактична вартість проїзду по місту становить 8 грн на маршрутці, і 4 грн на тролейбусі. 

Далі у рейтингу Слов’янськ, Костянтинівка і Краматорськ. Там транспорт по місту коштує 6 грн. 

І найбільш бюджетною виявилася Дружківка. Там подорожувати містом можна всього за 4 грн. 

Дослідники також розшукали власників транспортних підприємств цих міст. 

Зокрема, у Бахмуті два перевізника – ПП «Лакі» і ТОВ «АТП 11406». Обидва підприємства пов’язані з сім’єю мера міста Олексія Реви.

У Краматорську два приватні перевізники — «Краматорське АТП-11410» та ТОВ «Юмвоса». «АТП» належить родині колишнього губернатора Донецької області Анатолія Близнюка, а частина акцій є у нардепа від Краматорська Максима Єфімова. «Юмвоса» пов’язують з сім’єю екс-генпрокурора Віктора Пшонки. Співзасновником підприємства є Ігор Косарєв – помічник нардепа Артема Пшонки, сина Віктора Пшонки.

У Слов’янську є три перевізника  «СЛАВТРАНС», «Фортуна» та ФОП Яцура Сергій Вікторович, у яких два директора – Юрій Кононенко і Сергій Яцура. Обидва депутати Слов’янської міської ради.

У Дружківці вісім перевізників: одне підприємство і сім фізосіб-підприємців. Найбільшим перевізником є ​​ТОВ «Авто-Бум ЛТД», яке належить Дмитру Писаренко. Прямих зв’язків з керівництвом міста у Дмитра Писаренко немає, але в 2015 році він пішов на місцеві вибори в списку партії «Наш край». Увагу тут привернула лише перевізник ФОП Лебеженко Анна Александровна – мати судді Дружківського міського суду Володимира Лебеженко.

У Костянтинівці найбільше перевізників – 11. Тут перевізники ледь не родичі. Наприклад, ФОП Андрій Роженко і Анастасія Роженко, Андрій Іщенко та Наталя Іщенко. Ще пасажирів перевозять ТОВ «Східавтотранс», де засновники ті самі Андрій та Анастасія Роженко і ТОВ «Пасажирська компанія Донбас», в якій директор і співзасновник Андрій Іщенко.

Андрій Роженко – син колишнього міського голови Костянтинівки Юрія Роженко.

Зазначимо, немає прямої корупції в тому, що представники влади або їх родичі займаються пасажирськими перевезеннями. Але перевезеннями частіше за все займаються люди, наближені до чинної або колишньої місцевої влади. 

Читайте також: 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

117
Поділитись публікацією

Ця публікація створена за підтримки Європейського Фонду за Демократію (EED). Зміст публікації не обов'язково відображає думку EED і є предметом виключної відповідальності авторів


Спонсор

Останні новини

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: