Вперше за 18 років: зі Львова до Варшави почав їздити міжнародний поїзд
Після 18-річної перерви Укрзалізниця запускає залізничне сполучення між Львовом і Варшавою. Перший рейс вирушив 15 жовтня. Маршрут організували через станцію Рава-Руська, що на Львівщині. Пасажири проводитимуть у дорозі близько дев’яти годин. Скільки коштує квиток і як його придбати — розповідаємо далі.
Про відновлення міжнародного маршруту повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
Новий маршрут Львів — Варшава курсуватиме з пересадкою.
“На станції Рава-Руська пасажири здійснюють пересадку з поїзда української ширини колії (1520 мм) на поїзд польського перевізника SKPL європейської колії (1435 мм) і зворотно”, — зазначили в Укрзалізниці.
Новим маршрутом пасажири зможуть доїхати до Любліна або Варшави.
За рейс в одному напрямку обидва поїзди можуть перевезти близько 200 пасажирів. У вагонах є місця 1-го та 2-го класу.
Розклад руху потягів розробили так, аби охопити на маршруті не лише Львів, а й Івано-Франківськ, Стрий, Коломию, Калуш, Брюховичі та Жовкву.
“[Відтепер] із цих населених пунктів до Рави-Руської курсує сучасний дизель-поїзд українського виробництва з доступом до Wi-Fi через Starlink”, — додали у компанії-перевізнику.
Як придбати квитки на потяг Львів — Варшава
Час у дорозі зі Львова до Варшави становить близько 9 годин. Вартість квитка — від 1188 гривень. Його можна придбати у застосунку Укрзалізниці, на сайті, у чат-боті та касах вокзалів.
У планах, як пояснили в Укрзалізниці, запустити ще два міжнародні рейси — до Праги та Берліна.
“На рейси першого тижня цього поїзда [Львів — Варшава] вже продано 70% запропонованих квитків. Дякуємо нашим пасажирам, які обрали для подорожі цей новий маршрут. У найближчих планах міжнародний поїзд Чоп — Прага, а також працюємо над маршрутом Перемишль — Берлін”, — розповів голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.
Зауважимо, залізничне пасажирське сполучення між Україною та Польщею через Рава-Руську припинили близько 18 років тому через брак попиту у пасажирів. Для відновлення сполучення торік залізничники провели капітальний ремонт євроколії завдовжки 8 км від держкордону до Рава-Руської. Також реконструювали залізничний вокзал у Рава-Руській, аби там можна було проводити митний та прикордонний контроль.
Нагадаємо, у жовтні на залізничних вокзалах та у потягах України розпочали роботу маршали безпеки. На відміну від охоронців, які мають відповідну форму, маршали працюють непублічно. Їхнє завдання — оцінити ризики та оперативно відреагувати на загрозу, яка може виникати під час подорожі.
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.