Після 18-річної перерви Укрзалізниця запускає залізничне сполучення між Львовом і Варшавою. Перший рейс вирушив 15 жовтня. Маршрут організували через станцію Рава-Руська, що на Львівщині. Пасажири проводитимуть у дорозі близько дев’яти годин. Скільки коштує квиток і як його придбати — розповідаємо далі.
Про відновлення міжнародного маршруту повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
Новий маршрут Львів — Варшава курсуватиме з пересадкою.
“На станції Рава-Руська пасажири здійснюють пересадку з поїзда української ширини колії (1520 мм) на поїзд польського перевізника SKPL європейської колії (1435 мм) і зворотно”, — зазначили в Укрзалізниці.
Новим маршрутом пасажири зможуть доїхати до Любліна або Варшави.
За рейс в одному напрямку обидва поїзди можуть перевезти близько 200 пасажирів. У вагонах є місця 1-го та 2-го класу.
Розклад руху потягів розробили так, аби охопити на маршруті не лише Львів, а й Івано-Франківськ, Стрий, Коломию, Калуш, Брюховичі та Жовкву.
“[Відтепер] із цих населених пунктів до Рави-Руської курсує сучасний дизель-поїзд українського виробництва з доступом до Wi-Fi через Starlink”, — додали у компанії-перевізнику.
Час у дорозі зі Львова до Варшави становить близько 9 годин. Вартість квитка — від 1188 гривень. Його можна придбати у застосунку Укрзалізниці, на сайті, у чат-боті та касах вокзалів.
У планах, як пояснили в Укрзалізниці, запустити ще два міжнародні рейси — до Праги та Берліна.
“На рейси першого тижня цього поїзда [Львів — Варшава] вже продано 70% запропонованих квитків. Дякуємо нашим пасажирам, які обрали для подорожі цей новий маршрут. У найближчих планах міжнародний поїзд Чоп — Прага, а також працюємо над маршрутом Перемишль — Берлін”, — розповів голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.
Зауважимо, залізничне пасажирське сполучення між Україною та Польщею через Рава-Руську припинили близько 18 років тому через брак попиту у пасажирів. Для відновлення сполучення торік залізничники провели капітальний ремонт євроколії завдовжки 8 км від держкордону до Рава-Руської. Також реконструювали залізничний вокзал у Рава-Руській, аби там можна було проводити митний та прикордонний контроль.
Нагадаємо, у жовтні на залізничних вокзалах та у потягах України розпочали роботу маршали безпеки. На відміну від охоронців, які мають відповідну форму, маршали працюють непублічно. Їхнє завдання — оцінити ризики та оперативно відреагувати на загрозу, яка може виникати під час подорожі.