З 1 жовтня діятимуть нові реквізити на світло. Як заплатити, щоб гроші пішли куди треба
Фото: з відкритих джерел

Пояснюємо, де знайти нові реквізити та що буде, якщо ви відправите гроші не туди.

 

Пресслужба Yasno повідомляє, що ТОВ “ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ”, яке постачає електроенергію та газ, змінює реквізити для оплати за світло. Раніше гроші поступали на рахунок компанії “Ощадбанк”, а тепер потрібно платити за реквізитами “Укргазбанку”. Нові платіжні дані починають діяти з 1 жовтня.

Користувачі, які сплачували за світло через особистий кабінет, чат-бот у Viber або мобільний додаток Yasno, можуть не турбуватися. Система вже сама замінила реквізити, тож нічого робити вручну не потрібно.

Зміни стосуються тих, хто оплачує за електроенергію через банківські додатки: Приват24, Ощад24/7, ПУМБ Online та інші, а також через платіжні сервіси EasyPay, Portmone та IPay. Цим користувачам під час оплати треба вказувати нові дані.

Де взяти нові реквізити для оплати? Ці дані можна знайти у паперовій платіжці, яку вам щомісяця кладуть у поштову скриньку. А саме — в рахунку за вересень у лівому верхньому куті. Нові реквізити потрібно ввести наступного разу, коли ви будете платити за послугу через мобільний банкінг або платіжні сервіси. А збережені шаблони варто відредагувати або видалити.

Якщо ж ви платите за світло через пошту чи касу банку, нові реквізити має вказати вже працівник установи.

Що робити, якщо відправили гроші за старими реквізитами? Не переймайтеся, гроші ви не втратите. Якщо ви надіслали оплату за світло на реквізити “Ощадбанку”, то кошти просто повернуться до вас. Якщо відправляєте з банківського додатку — гроші повернуться на рахунок, з якого ви їх відправляли, а якщо з каси банку чи пошти, то гроші повернуться до них. Аби отримати кошти назад, треба показати чек оператору. А потім знову заплатити за світло, але вже за новими реквізитами.

Читайте також:


Завантажити ще...