Зображення до посту З Лимана евакуюють залізничне обладнання, яке залишилось, а не розпилюють його
Фото окупаційний телеграм каналів

Окупанти поширюють інформацію, що в Лимані начебто почали різати на металобрухт потяги та інше майно залізничників. Тож ми попросили представників “Укрзалізниці” розповісти про роботи в місті після деокупації детальніше.  

 

Телеграм канали загарбників з окупованої території Донецької області написали начебто посилаючись на місцевих, що українська влада у звільненому Лимані ріже на металобрухт електровози та колеса до них.

“Роботи немає, натомість відкрилося кілька пунктів прийому металобрухту, ріжуть нашу залізницю на брухт. Усі будинки зайняті українськими вояками. Народ заляканий і боїться на вулицю визирнути. Натомість інтернет провели, треба ж пропаганду нести якось”, — передають слова начебто місцевих окупаційні джерела.

З Лимана евакуюють залізничне обладнання, яке залишилось, а не розпилюють його 1
Фото окупаційний телеграм каналів

Укрзалізниця спростовує інформацію щодо різання на метал поїздів в Лимані

Ми звернулись до “Укрзалізниці” за коментарем щодо цієї інформації.

“Те, що кажуть стосовно якогось вивозу металів та розпилу, — однозначно роботи там наразі не проводяться. Проводяться лише роботи пов’язані з евакуацією товарно-матеріальних цінностей і їх збереженню”, — каже Вільному радіо начальник служби локомотивного господарства Донецької області Андрій Діденко.

Він додає, є навіть низка причин, чому це просто фізично не можливо:  

  • будівлі і споруди там однозначно постраждалі, що ускладнює будь-які роботи;
  • порізка локомотивів неможлива у зв’язку з відсутністю світла на підприємстві, де вони знаходяться;
  • в Лимані наразі не використовуються транспорт та інші засоби механізації, якими можна було б проводити такі роботи.

“Порізка локомотиві — це вкрай складна робота, яка потребує людських ресурсів, ресурсів механізації та додаткового обладнання. Тому ця заява є абсурдною”, — запевняє співрозмовник.

Яка ситуація з майном “Укрзалізниці” в Лимані

Ситуацію в Лимані називають важкою, оскільки в місті окупанти зруйнували більшість житлових та комунальних будинків. Залізничники кажуть, що 90% будівель міста пошкоджені.

Критична інфраструктура залізничного транспорту також зазначала значних втрат.

“Наразі в Лимані та підприємстві, які підпорядковуються “Укрзалізниці” проводяться заходи зі збереження та консервації будівель, споруд та інших активів, які можна було б у подальшому використовувати”, — пояснює Діденко Андрій.

Через відсутність у Лимані необхідних матеріалів для підтримки працездатності залізничного обладнання, яке залишилось в  громаді, техніку та обладнання евакуюють з міста.

“Здійснюються заходи щодо евакуації майна, яке там є та може бути застосовано на інших виробничих підприємствах, які знаходяться на неокупованій території Лиманської громади”, — розповідає Андрій Діденко.

Нагадаємо, т.з. “голова ДНР” Денис Пушилін вирішив “приєднати” 5 українських населених пунктів до псевдореспубліки. За даними Генштабу, щонайменше за одне з цих сіл ще йдуть бої, а згідно з інформацією відкритої мапи війни, таких населених пунктів два. 

Читайте також:


Завантажити ще...