У ПриватБанку пояснили, чому їхні сервіси останнім часом працювали з перебоями. Банк займався переведенням свого дата-центру з Києва та Дніпра до Євросоюзу. Це зробили, аби окупанти не знищили дані про клієнтів.
Про це розповів член наглядової ради банку Роман Сульжик під час дискусії в Центрі економічної стратегії, повідомляє Forbes.
“Зараз Приват повністю працює з Європи”, — сказав Сульжик.
ПриватБанк працював над “еміграцією” в Євросоюз протягом 45 днів, з середини березня 2022 року. Хоча банк і не заявляв про це публічно, саме з перенесенням клієнтської бази були пов’язані перебої в роботі сервісів в останні тижні. Як приклад, в ніч на 11 квітня по всій Україні не працювала інтернет-версія банку Приват24.
Від 8 березня цього року Національний Банк України дозволив банкам на період воєнного стану і ще протягом двох років після його скасування зберігати дані про клієнтів у хмарних сервісах на обладнанні в Євросоюзі, Великій Британії, США та Канаді.
Читайте також:
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.