Оплатили квитанцію за розподіл газу, а кошти не дійшли — доволі поширена проблема. Зазвичай вона виникає через помилки у даних, які надсилають споживачі. У Донецькоблгазі пояснили, що робити, якщо оплата за газ не зарахувалася на особовий рахунок.
Аби оплата за розподіл газу зараховувалася, мешканцям Донеччини радять завжди ретельно перевіряти під час внесення платежу свої дані: номер особового рахунку, ПІБ та адресу.
“Люди можуть некоректно вказати дані. Або зараз орендують квартиру, але не знають, як правильно вказати особовий рахунок або прізвище чи по-батькові. Буває, що вказують лише щось одне. Наприклад, тільки прізвище, а особовий рахунок не вказують”, — розповіли Вільному радіо у пресслужбі АТ “Донецькоблгаз”.
Помилкова оплата за комунальні послуги доволі часто виникає у споживачів. Як пояснили у компанії, якщо якісь із даних неправильні, платіж віднесуть до неідентифікованих. А в особистому кабінеті споживач побачить заборгованість.
Поправити оплату за комунальні можна через електронну пошту. Донецькоблгаз просить дотримуватися таких кроків:
“Заяву потрібно написати у довільній формі: “Прошу зарахувати кошти, сплачені мною такого-то числа, на особовий рахунок”. І додаєте ваші коректні дані”, — уточнили у пресслужбі компанії.
Після відправки заяви просять почекати 2-3 дні. Упродовж цього терміну заборгованість має зникнути з особистого кабінету споживача. Якщо ні — телефонуйте до вашого УГГ.
“Кожний міськгаз відповідає за своїх абонентів. Тобто, якщо людина, наприклад, з Краматорська або з територіальної громади, то вона телефонує саме до Краматорського УГГ”, — зауважили у Донецькоблгазі.
Електронні пошти та номери УГГ можна знайти на сайті Донецькоблгазу за цим посиланням.
Нагадаємо, з 2024 року, крім сплати за газ та його доставку, жителі багатоповерхівок тепер платитимуть й за обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Але приходитиме нова квитанція за газ не кожного місяця. У Донецькоблгазі пояснили, що зміниться для споживачів на Донеччині та що їм потрібно знати про додатковий платіж за газ.