В одній з філій Укрзалізниці працює ймовірний пособник окупантів з Донбасу
Фото: з відкритих джерел

Ще в червні цього року Велика палата Верховного суду визнала “Укрзалізницю” правонаступником “Донецької залізниці”. Це означає, що борги “Донецької залізниці” мають перейти до “Укрзалізниці”. Остання подавала апеляцію, але цю справу головний залізничник країни програв.

 

Про це Вільному радіо стало відомо з рішення Східного апеляційного господарського суду.

В справі зазначається, що “Укрзалізниця” подала апеляцію на рішення Господарського суду Донецької області, які зобов’язали їх сплатити 1,8 мільярда боргу “Сбербанку”, які ще до початку війни “Донецька залізниця” взяла в кредит. На ці кошти остання купила ресурси, які необхідні для залізниці: вагони, локомотиви. Все це залишилося на окупованій території. Але ці борги перекинули на “Укрзалізницю”, через те, що вона стала правовласницею регіональної філії

“Укрзалізниця” ж аргументує:  вказівка в законі, що “АТ “Укрзалізниця” утворюється на базі підприємств, не означає автоматичного правонаступництва без проведення інвентаризації та оцінки майна “Донецької залізниці”. Адже процедура реорганізації підприємства та передача всіх прав і обов’язків “Донецької залізниці” до “Укрзалізниці” не було завершено до війни. Загалом майно філії так не увійшло до статутного капіталу власника.

Але колегія суддів не вважає це достатнім аргументом, тому апеляцію акціонерного товариства “Укрзалізниці” залишила без змін. Таким чином АТ має заплатити “зі свого гаманця” 1,8 млрд гривень “Сбербанку”.

Нагадаємо, за даними “Укрзалізниці”, це не єдиний борг “Донецької залізниці”. Станом на 26 червня 2020 року борг перед “Сбербанком” складав 3,5 млрд гривень, а перед “ВТБ Банком” — 1,2 млрд гривень.

Також відомо, що на окупованій території залишилося понад 20 тисяч вантажних вагонів, майже 6 тис пасажирських вагонів, 300 локомотивів і майже 6 тис вагонів інших власників.

Додамо, у самоназваній “ДНР” виставляють на продаж українські залізничні вагони. Їх оцінюють в щонайменше 16,2 млн рублів (5,8 млн грн). Мінімальна ціна — дешевше за металобрухт.

Читайте також:


Завантажити ще...