Залізничники пробують повернутися до охорони в потягах. Тільки тепер сподіваються не на поліцію, а на власну воєнізовану охорону. Поки що це експеримент. Долучили до нього 10 потягів.
Про це повідомляє АТ “Укрзалізниця”. Для початку УЗ планує задіяти до 40 охоронців щоденно.
“Безпека пасажирів — безумовно одне з найважливіших питань. На першому етапі працівники воєнізованої охорони Укрзалізниці супроводжуватимуть 10 пасажирських поїздів. Надалі їх перелік буде збільшено», — каже голова правління АТ “Укрзалізниця” Іван Юрик.
Серед поїздів під охороною вже є два, які курсують на Донеччину, це №10/9 Маріуполь — Київ та №136/135 Київ — Покровськ, а також 8 інших. Всі вони поєднують столицю з найбільшими містами країни в різних регіонах, це:
— №38/37 Київ — Запоріжжя,
— №49/50 Київ — Трускавець,
— №63/64 Харків — Київ,
— №79/80 Дніпро — Київ,
— №92/91 Львів — Київ,
— №102/101 Київ — Херсон,
— №106/105 Одеса — Київ,
— №29/30 Київ — Ужгород.
Співробітників воєнізованої охорони “УЗ” перед кожним рейсом інструктуватимуть. Вони мають спецформу та знаки розрізнення.
Крім того, “Укрзалізниця” дооснастить вагони поїздів відеокамерами. Наразі вони встановлені тільки у третині вагонів, які використовуються у перевезеннях. Зокрема, у всіх швидкісних поїздах, новозбудованих вагонах та тих, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт. Нові вагони купують у завода-виробника лише з такими камерами.
За даними залізничників, в цьому році “УЗ” запланувала модернізувати 29 вагонів, та вже придбали 18 нових вагонів.
Зазначимо, 1 серпня в поїзді № 9/10 “Київ-Маріуполь” один із пасажирів напав на жінку з неповнолітньою дитиною. Нападник побив жінку та намагався зґвалтувати, його затримали. Після інциденту “Укрзалізниця” звільнила 5 працівників за недбалість та вирішили, що дозволять провідникам користуватися газовими балончиками.
Читайте також:
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.