Директор КП додає, що ця модель може проїхати на одному заряді до 5 кілометрів. Крім того, він зауважив, що існують тролейбуси і дорожче, які мають запас автономному ходу до 30 кілометрів. Такі тролейбуси можуть їздити в місця, де немає контактної лінії електропередач. Наступному року для міста планують купити 4 таких. Детальніше про це читайте в матеріалі:
З центра Бахмута до Опитного хочуть запустити тролейбусний маршрут без будівництва лінії електропередач.
У тролейбуса є ще одна цікавинка. Щоб від'єднати "роги" від дротів, водію тепер не потрібно виходити з тролейбуса.
"Цей тролейбус особливий тим, що він сам може опускати і піднімати струмоприймач не виходячи з кабіни. Струмоприймач — це "рога", як ви їх кличете. Ось так це називається", — додає Капарунін.
Після 4 рейсів на найдовшому маршруті №6 водій Артем розповів журналістам Вільного радіо, що цей тролейбус особисто для нього комфортніше, ніж інші в парку.
"Дуже зручний. Легко керувати машиною. Буквально кілька градусів кермом і ти маневруєш по дорозі легко. Стосовно пасажирів, так це також зручніше, тролейбус нижче і люди заходять швидше", — каже Артем.