Вимагають розслідування: Бахмутяни збирають підписи під претензією до водопостачальника


image
Фото: Вільне радіо

Перед Бахмутською міською радою збирають підписи містян, щоб ініціювати службове розслідування щодо водопостачальника КП “Бахмут-Вода”. Що саме не влаштовує споживачів та як на це реагують в компанії — читайте в матеріалі.

 

Збирати підписи під міську раду вийшли кілька місцевих мешканців. Організувалися онлайн — оголошення про збір підписів опублікували на особистих сторінках та в місцевих групах. Головна їхня проблема — відсутність води в спеку.

Наприклад, у однієї з ініціаторок акції — Діани Шароді — відключили водопостачання на перший місяць літа, а після вода є тільки з перебоями. Дівчина орендує квартиру в селищі Опитне, яке входить до складу Бахмутської ОТГ.

“На дзвінки водоканал відповідав: “Зараз ремонтні роботи, сільський РЕМ відключив світло”. Так було тиждень, а потім з’являлися інші причини: “Відключення світла, неконтрольовані поливи” або моє найулюбленіше “Ми не знаємо, чого у вас немає води, але у нас все добре”. Такі відповіді були все частіше”, — розповідає Вільному радіо Діана Шароді.

За словами Діани, час від часу вода в неї вдома з’являлася, але струмінь настільки слабкий, що не вдається увімкнути обігрівачі води. Тож Діана та її сусіди набирають воду вночі, коли напір кращий. Для прикладу, навесні вдвох із хлопцем Діана використовувала 4-6 м³, а влітку за місяць в них виходить близько 2 м³.

Вимагають розслідування: Бахмутяни збирають підписи під претензією до водопостачальника

(Фото: Діана Шароді)

Діана зазначає, що підвіз води на Опитне водопостачальник не організовував:

“Ми поспілкувалися із сусідами, які живуть там тривалий час. Вони розповідають, що така ситуація влітку в селищі Опитне вже 10 років. Зверталися до водоканалу, але через те, що чули якісь відмазки, вони зневірилися та нічого не робили”. 

Після десятків звернень до диспетчерської КП “Бахмут-Води”, дівчина звернулася до урядової гарячої лінії. Отримала відповідь від Бахмутської міської ради, яку наказали надали в Уряді. Діані письмово повідомили, що її будинок перевірили, але під час перевірки проблем не виявили. Також повідомили, що цього літа в тому районі замінили труби водопостачання на більший діаметр. Але це не допомогло.

Тоді дівчина зібрала ініціативну групу, вони записали відеооголошення про збір підписів та закликали людей розповісти про свої проблеми з водою.

На це відео майже одразу відреагували й представники КП “Бахмут-Вода”.

“Заступник директора з фінансів і збуту (Дмитро Підкуйко, — ред.) телефонував мені та запитував: “Чи справді в мене немає води, чи мені хтось заплатив за те, щоб я так сказала”, — каже Діана Шароді.

Однак і після цієї реакції, за словами Діани, проблеми з водою залишаються.

Как часто вы моетесь в тазике? Довольно пикантный вопрос, но к таким разговорам вынуждает Бахмут-вода — ее…

Gepostet von Diana Sharodi am Sonntag, 5. Juli 2020

Журналісти Вільного радіо поспілкувалися з адміністрацією КП “Бахмут-Вода”. Нам там повідомили, що проблеми з водою в Опитному через ремонтні роботи в електропостачальника.

“РЕМ біля Кліщіївки проводить обрізку дерев вздовж високовольтних ліній. При цьому зупиняється Кліщіївський водозабір, який постачає воду на Кліщіївку, Опитне, Іванград. Після кожної зупинки, яка, як правило, проводиться з 10:00 до 17:00, на деяких вулицях у вищеперерахованих районах бувають перебої з водопостачанням. Багатоповерхівка на Опитній — в ній бувають перебої, на інших вулицях майже одразу з’являється вода”, — пояснює Вільному радіо заступник директора з фінансової частини та збуту КП “Бахмут-Вода” Дмитро Підкуйко.

Посадовець також уточнив, що на перебої з водопостачанням можуть частково вплинути неконтрольовані поливи. Але основна проблема у відключеннях світла. Таких з початку літа було 12.

Збір підписів для ініціювання службового розслідування

“Проблеми з водопостачанням виявилися актуальними не лише для жителів селища Опитне, але й для всіх жителів Бахмутської ОТГ. Зокрема найбільше люди скаржаться на нераціональне використання води, неякісну воду або навіть на грубість працівників диспетчерської КП “Бахмут-Вода”. Наша головна вимога — це провести службове розслідування, притягнути до відповідальності людей, з провини яких 2 місяці люди в спеку були без води. Але до цих проблем треба віднести й інші проблеми містян”, — каже Діана Шароді.

Вимагають розслідування: Бахмутяни збирають підписи під претензією до водопостачальника

Вимагають розслідування: Бахмутяни збирають підписи під претензією до водопостачальника

Зазначимо, збір підписів триватиме ще кілька днів. За сьогодні активісти зібрали близько сотні підписів.

Додамо, 5 серпня у водоканалі провели нараду, на якій вирішили купити та встановити помповий агрегат на станції в селищі Опитне. Вважають, що це мало б допомогти усунути проблеми з водою.

Читайте також:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитись публікацією

Ця публікація створена за підтримки Європейського Фонду за Демократію (EED). Зміст публікації не обов'язково відображає думку EED і є предметом виключної відповідальності авторів


Спонсор

Останні новини

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: