За найцікавіші роздуми про рекламу українським студентам пропонують до 10 тисяч грн. Як позмагатися
До участі запрошують студентів денної та заочної форм навчання з усієї України. Пояснюємо, як виграти гроші та куди звертатися.
За словами організаторів, головна мета конкурсу — допомогти талановитим студентам реалізувати свої ідеї з маркетингу та реклами.
Учасникам пропонують написати унікальну статтю розміром від 10 до 30 тисяч символів. Статтю можна написати українською або російською. Найголовніше — викласти в ній тільки перевірені факти.
Для написання можна обрати одну з запропонованих тем:
- Основні цілі та завдання зовнішньої реклами. Ретроспективи й перспективи розвитку зовнішньої реклами;
- Зовнішня реклама: огляд основних форматів, розрахунок показників ефективності та чому формат 3х6 найпопулярніший розмір в Україні;
- Значущість і місце зовнішньої реклами в цифровому світі. Зовнішня реклама як засіб формування іміджу компанії. Як буде виглядати зовнішня реклама через 10 … 20 … 30 років?
- Законодавство України про рекламу. Що повинен знати рекламодавець, щоб його реклама відповідала законодавству;
- Маркетингові стратегії в зовнішній рекламі. Хитрощі маркетологів: огляд і аналіз основних.
Автори найкращих робіт отримають грошову винагороду: 10 000 за перше місце, 4 000 за друге та 2 000 за третє.
Конкурсні роботи у форматі MS Word приймають за електронною адресою [email protected] з позначкою “учасник гранту”. Дедлайн — 31 грудня 2021 року.
Також у листі треба коротко написати про себе та вказати, чому вас зацікавила та чи інша тема.
Переможців оголосять 1 лютого 2022 року.
Зазначимо, конкурс проводить рекламна агенція IDMedia спільно з проєктом Scholarship. Детальніше про умови гранту читайте за посиланням.
Читайте також:
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.