Бахмутяни можуть поскаржитися на роботу “Бахмут-Води” керівництву телефоном. Куди дзвонити
У вересні мешканці Бахмута можуть зателефонувати на гарячу лінію КП “Бахмут-вода” та поспілкуватися із керівництвом. Адміністрація водопостачальника відповість на запитання містян про якість води, проблеми з водопостачанням, про тарифи тощо.
Про це журналістам Вільного радіо розповіла речниця КП “Бахмут-Вода” Діана Шароді.
“Коли ви телефонуєте в диспетчерську, вам можуть лише сказати чи подається в будинок вода. А тут є можливість поговорити з посадовцями, які володіють інформацією по стану водопровідних мереж, по тарифах, по перспективних планах з розвитку підприємства і про конкретні проблеми вашого дому”, — пояснює Вільному радіо прессекретарка КП “Бахмут-Вода” Діана Шароді.
Поспілкуватись з адміністрацією можна буде за телефоном: 44-19-94 або якщо з мобільного +38 (0627) 44-19-94. Керівництво водопостачальника відповідатиме за таким графіком.
- 10 вересня з 14:00 до 15:00 — директор КП “Бахмут-Вода” Сергій Трущін;
- 16 вересня з 14:00 до 15:00 — в.о. головного інженера Сергій Морохін;
- 22 вересня з 14:00 до 15:00 — заступник директор з фінансів та збуту Дмитро Підкуйко.
Однак, кожний посадовець відповідатиме на конкретні питання згідно зі сферою своєї роботи.
“Якщо ви хочете дізнатися чому саме такий тариф на воду встановлений у вашому місті, вам краще зателефонувати заступнику директора з фінансів і збуту. Якщо цікавлять технічні питання, грубо кажучи, про труби і лічильники в підвалі, то можете зателефонувати до головного інженера. З інших питань звертайтеся до директора”, — зазначає речниця водопостачальника.
Вона додає, що скарги та зауваження містян посадовці врахують в подальшій роботі КП.
Читайте також:
Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.