Бред Піт зняв рекламний ролик кави, який залишає гіркий післясмак
У перерві між зйомками фільму “Вавилон” Бред Піт відзначився у рекламі кавового бренду Делонгі. Ролик вийшов, послуговуючись відомою фразою, “без відриву від виробництва”. Його зліпила докупи та ж сама кінематографічна група, що знімає “Вавилон”. Група зіркова –у їхньому доробку вже є оскароносний “Ла Ла Ленд”.
Однак створений ними ролик навряд чи отримає рекламні Оскари. Критики відверто насміхаються над лос-анжелеською псевдоромантикою і звертають увагу на низку ляпів і недоречностей.
- Чому Бред починає подорож за кавою надвечір, а за пару годин повертається у свій маєток, коли сонце у зеніті?
- Чому Брет так недбало засипає зерна у кавомашину, що вони розсипаються на стільницю?
- Невже Бред не може купити собі сумку, що може вмістити у себе невеличкий пакет із зернами, а натомість їздить узбережжям з цим пакетом, зерна з якого ось-ось просипляться на дорогу?
- Майстер дивно ремонтує байк Бреда, попиваючи каву невідомого походження, а селебріті не без відрази відводить погляд від того кухлику: моя кава, мовляв, найкраща.
І таких недоглядів повно, від чого гірчить смак шанованої рекламованої кави.
Цей матеріал створено у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.